مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد؛

آب‌رسانی به سه روستا در استان زنجان

«جزءقاسمی» گفت: طرح آب‌رسانی به سه روستای «حاجی سیران، چومالو و آق کند» در بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۲۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 08October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «علیرضا جزءقاسمی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح آب‌رسانی به سه روستای «حاجی سیران، چومالو و آق کند» در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: برای اجرای این سه طرح در مجموع اعباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای حاجی سیران شامل احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و احداث یک رشته قنات به طول ۱۲۰ متر است.

جزءقاسمی بیان کرد: طرح آب‌رسانی به روستای جوره کندی نیز با سه هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و احداث یک رشته قنات به طول ۷۰ متر بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای چومالو در بخش قره‌پشتلو نیز با احداث ۲۰۰ متر شبکه توزیع آب به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: طرح‌های آب‌رسانی روستایی با شتاب هرچه بیشتر در دست اقدام بوده و تلاش می‌شود این طرح‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

جزءقاسمی خاطرنشان کرد: آب‌رسانی به روستا‌های «مادآباد، دستجرده و مجتمع شهید سلیمانی» بخش افشار نیز در استان زنجان در حال اجراست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها