نواختن زنگ حمایت از مردم فلسطین و مقاومت اسلامی در مدارس گیلان

زنگ حمایت از مردم فلسطین و مقاومت اسلامی امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس گیلان نواخته شد.
کد خبر: ۶۲۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 08October 2023

نواختن زنگ حمایت از مردم فلسطین و مقاومت اسلامی در مدارس گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، پس از به صدا در آمدن زنگ حمایت از مردم فلسطین در مدارس‌ گیلان همزمان با سراسر کشور، دانش‌آموزان در پی پیروزی‌های مردم فلسطین علیه صهیونیست جهانی و در حمایت از دانش‌آموزان و مردم غیور فلسطین، شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند.

مدیرکل آموزش آموزش و پرورش گیلان در این مراسم که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی رشت به صدا برگزار شد، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین مردم فلسطین علیه اسراییل غاصب، با عنوان طوفان الاقصی پاسخی بر توهمات و زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و ایران است که امیدواریم این جشن پیروزی، تا شکست و خروج کامل اسراییل غاصب از سرزمین‌های اشغالی ادامه داشته باشد.

محمدحسین رمضانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت یاد امام شهدا، افزود: همان طور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم فرموده بودند، اسراییل نابودشدنی است و اکنون تا نابودی کامل آن چیزی نمانده است.

وی با بیان اینکه این پیروزی‌ها حرکتی به سوی تمدن نوین اسلامی‌ست، تصریح کرد: این پیروزی قطعا مدلی خواهد بود برای همه‌ی کشورهایی که زیر ظلم و ستم هستند، و برای همه‌ی رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت آرزوی سلامتی و پیروزی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار