مدیرکل پست گیلان خبر داد؛

تمبر طلایی و نقره‌ای سردار جنگل رونمایی می‌شود

وی با اشاره به رونمایی تمبر طلایی و نقره‌ای سردار جنگل به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت این سردار ملی، گفت: این رونمایی در خانه میرزا کوچک خان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ - 08October 2023

تمبر طلایی و نقره‌ای سردار جنگل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمدحسین هوشنگی» مدیرکل پست گیلان عصر امروز یکشنبه (۱۶ مهر) در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست، اظهار داشت: پست گیلان با استفاده از توان بخش خصوصی و با همکاری نزدیک به یک هزار مجموعه در سطح استان موفق شده است تا در کوتاه‌ترین زمان با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سطح کیفی، خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

مدیرکل پست گیلان ارتقاء سطح خدمات را مهم‌ترین دستاورد پست گیلان در یک سال گذشته دانست و تصریح کرد: از این مجموع ۶ میلیون مرسوله پستی استان، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله را بسته امانات سوغات تشکیل می‌دهد که نشان از بالا بودن ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی و تجارت الکترونیک در استان دارد.

وی افزود: پست می‌تواند ظرفیت برتر استان در تجارت الکترونیک باشد، همگرایی را در استان ارتقا دهد و گیلان را به مرکز تجارت الکترونیک کشور تبدیل کند.

هوشنگی در ادامه در خصوص نقش پست در حذف بروکراسی و تردد‌های زائد، خاطرنشان کرد: در دوره جدید برای تحول در اقتصاد دیجیتال، پست می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند، اما برای رسیدن به این هدف نیاز به همراهی و هم افزایی دستگاه‌های دیگر است.

وی تاکید کرد: در ۶ ماه نخست امسال عملکرد ترافیکی در جابجایی مرسولات پست استان ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته و گیلان دومین استان کشور به جهت برخورداری از بالاترین سطح در بسته امانات پستی است و اکنون با ۲ پله صعود از سطح هشت کشوری در رده ۶ کشوری قرار گرفته است.

مدیرکل پست گیلان ابراز امیدواری کرد اهداف پست استان بیش از صد درصد تحقق یابد و متذکر شد: رویکرد تجارت الکترونیک بستر را برای بهره برداری هرچه بیشتر از خدمات پستی فراهم می‌سازد.

وی از رونمایی تمبر طلایی و نقره‌ای سردار جنگل به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت این سردار ملی در رشت خبر داد و تصریح کرد: این رونمایی در خانه میرزا کوچک خان برگزار می‌شود.

محمدحسین هوشنگی افزود: تمبر یک سفیر فرهنگی، فراملی و بین المللی است که همواره مورد توجه فرهنگ دوستان و گردشگران واقع می‌شود.

وی با اشاره به شخصیت تاریخی و فرهنگی و معنوی میرزا کوچک خان، خاطرنشان کرد: اداره کل پست گیلان در نظر دارد تا با استفاده از این ظرفیت فرهنگی و با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری رشت نسبت به رونمایی از تمبر نفیس و ارزشمند میرزا کوچک خان برای معرفی شخصیت برجسته این سردار ملی اقدام کند.

مدیرکل پست گیلان تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این رونمایی با حضور مقامات ملی و استانی در خانه میرزا کوچک خان انجام خواهد شد تا این رویداد فرهنگی برای همیشه در این مکان به یادگار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها