مدیر کل آموزش و پرورش قم:

دفاع مقدس، الگوی عملیات طوفان الاقصی/ فلسطینیان به مرز‌های پیروزی خود نزدیک شده‌اند

«رحیمی» گفت: نوع عملیات طوفان الاقصی نشان می‌دهد که رزمندگان فلسطینی از مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، الگو برداری کرده‌اند.
کد خبر: ۶۲۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ - 08October 2023

دفاع مقدس، الگوی عملیات رزمندگان فلسطینی/ فلسطینیان به مرز‌های پیروزی خود نزدیک شده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم نواخته شدن زنگ همبستگی با دانش آموزان فلسطینی که امروز در دبیرستان حضرت معصومه (س) ناحیه ۳ برگزار شد، اظهار داشت: ۷۵ سال است که رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین فلسطین را اشغال و ساکنان آن را در کشور‌های دنیا سرگردان کرده است.

وی افزود: اشغالگری این رژیم کودک کش بحدی ظالمانه است که اعمال ننگینش با هیچ فطرت خداجویی سازگاری ندارد و قابل توجیه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش قم یادآور شد: رژیم عربستان ۸ سال با مردم مظلوم یمن جنگید و نتوانست به هیچ هدفی دست یابد، چون مردم یمن اهل حرف حق بودند و انگیزه الهی برای پیروزی داشتند و هیچ کسی را یارای مقابله با حق و حقیقت نیست.

این مقام مسئول با اشاره به پیروزی‌ها و دستاورد‌های عملیات اخیر طوفان الاقصی ادامه داد: فلسطین به مراحل نهایی پیروزی خود نزدیک می‌شود و همه ما می‌بینیم که نوع حملات رزمندگان فلسطینی و غافلگیری دشمن بحدی که فرمانده صهیونیستی را در خواب دستگیر می‌کنند، الگوی مقاومت اسلامی ایران است که در فلسطین اجرا می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: دستاورد دوران دفاع مقدس و مقاومت هشت ساله رزمندگان اسلام این بود که امروز، بجای اینکه دشمن صهیونیستی بخواهد ما را تهدید کند، جبهه مقاومت به پشت مرز‌های این رژیم غاصب رسیده است؛ حتی هنگامی که پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق از سوی ایران منهدم شد، آن همه کبکبه و دبدبه آمریکا فروریخت و زمانی هم نیرو‌های متجاوز آمریکایی بدست دلاورمردان و بسیج و سپاه دستگیر و تحقیر شدند.

وی یادآور شد: همه این‌ها نشان می‌دهد که وعده امام المسلمین رهبر معظم انقلاب مبنی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال، خیلی زودتراز موعد در حال محقق شدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خطاب به دانش آموزان گفت: هر چه جبهه حق گسترده می‌شود، به افراد باسواد، فرهیخته و مقید و مفید بیشتری نیاز دارد تا بتواند به عنوان سفیر، مباشر و کارگزار شایسته و موثر برای امام زمان (عج) سربازی کند و در مسیر پیاده سازی اهداف اسلام و هدایت جامعه بشری، کوشا و جلودار امت حق باشد.

وی تاکید کرد: ما با نواختن زنگ همبستگی ثابت می‌کنیم که در هدف حق ثابت قدم هستیم و برای پیروزی جبهه حق دعا و عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها