در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: واحدهای صنعتی مازندران در دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه واحدهای صنعتی اصناف و بازار در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند، بر ضرورت مشارکت فعالانه این دو بخش در نشر و ترویج ارزش‌ها و مستندسازی مجاهدت‌های انجام شده، تأکید کرد.
کد خبر: ۶۲۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 09October 2023

واحدهای صنعتی اصناف و بازار در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در دیدار با «نادعلی کهنسال» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ عزتمندانه ماست، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس ضامن بقای انقلاب اسلامی و رمز پیروزی در عرصه‌های گوناگون بوده است و همه ما وظیفه داریم یاد شهیدان را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی اصناف و بازار در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند، بر ضرورت مشارکت فعالانه این دو بخش در نشر و ترویج ارزش‌ها و مستندسازی مجاهدت‌های انجام شده، تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار «سلامی» بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری، محافل روایتگری، تجلیل از ایثارگران، ایستگاه‌های صلواتی، تولید آثار فرهنگی با مشارکت واحدهای صنعتی و اصناف و بازار و مستندسازی عملکرد دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

این مسئول با تصریح بر اینکه پشتیبانی خیرین از ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران باید برنامه ریزی شود، اذعان داشت: همچنین پشتیبانی فعالان حوزه اصناف و بازار، صنعت و معدن از برنامه‌های بزرگ دفاع مقدس و مراسم‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مورد نظر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با تأکید بر اینکه تمام واحدهای صنعتی بزرگ و همه اصناف برنامه‌هایشان را در سامانه جامع دفاع مقدس ثبت کنند، گفت: لازم است برای آشنایی کارکنان صنعت، معدن و تجارت با معارف دفاع مقدس برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

«نادعلی کهنسال» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران نیز برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور اصناف و بازاریان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران و تقدیر از فعالان حوزه دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های اجرا شده در این اداره کل اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها