رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در انسجام‌بخشی بین ناشران این حوزه موثر است

سردار «بایرامی» گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت در ایجاد انگیزه و انسجام بخشی در بین ناشران موثر است و باعث می‌شود که با یک انسجام بیشتر به سمت نشر آثار دفاع مقدسی حرکت کنند.
کد خبر: ۶۲۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ - 09October 2023

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در انسجام‌بخشی بین ناشران این حوزه موثر استسردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع‌پرس،‌ در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: خدمت بسیار حسنه‌ای که در موضوع نشر کتاب در کشور نهادینه شده، این است که در کنار نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ یک نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس و مقاومت نیز برپا می‌شود.

وی افزود: آثار و برکات این نمایشگاه را در یازده دوره گذشته آن دیده‌ام، لازم است سال به سال تحول و شرایط بهتری داشته باشد چرا که در اینجا کتاب خاص دفاع مقدس را به نمایش می‌گذاریم و این خیلی ارزشمند است.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند مشوق ناشرین مختلف باشد که به سمت این نوع از کتاب‌ها گرایش پیدا کنند، از طرفی در انتقال تجربیات بین غرفه داران موثر است و آخرین موضوعات کتاب‌های ناشرین دیگر را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در ایجاد انگیزه و انسجام بخشی در بین ناشران موثر است و باعث می‌شود که با یک انسجام بیشتر به سمت نشر آثار دفاع مقدسی حرکت کنند.

سردار بایرامی متذکر شد: در این نمایشگاه یک برآوردی از وضعیت کتاب دفاع مقدس را می‌توان احصا کرد و متوجه می‌شویم که چقدر راه آمدیم و راه باقی مانده چه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار