نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

باید چهره واقعی غرب به صورت هنرمندانه به دنیا معرفی شود

آیت‌الله «عبادی» گفت: تفکر غرب کارش ویرانی و آدم‌کشی است و به جای اینکه علم و صنعت را برای آبادانی کره زمین به‌کار بگیرند برای جنگ‌افروزی استفاده می‌کنند بنابراین باید به صورت هنرمندانه چهره این شیاطین را به دنیا ارائه و معرفی کنید.
کد خبر: ۶۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 09October 2023

باید چهره واقعی غرب به صورت هنرمندانه به دنیا معرفی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در نشست اعضای قرارگاه «جهاد تبیین» خراسان جنوبی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تحقق پیدا کرده و همراه با کرامت‌ها است البته این نیست که همه امور با معجزه انجام شود ما به اندازه تلاشی کنیم نتیجه خواهیم گرفت اما اصل جریان، یک جریان «من عندالله» است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه خود را طی می‌کند و این ما هستیم که آزمایش می‌شویم و انقلاب به ما نیاز ندارد بلکه ما به انقلاب نیاز داریم، بیان داشت: هنوز پس از سال ها نتوانسته‌ایم دشمن را به فرزندان خودمان معرفی کنیم و در این زمینه ضعیف عمل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آثار شکست در عرصه‌های مختلف را در چهره دشمن به وضوح می‌بینیم، عنوان کرد: تفکر غرب کارش ویرانی و آدم‌کشی است و به جای اینکه علم و صنعت را برای آبادانی کره زمین به‌کار بگیرند برای جنگ‌افروزی استفاده می‌کنند.

آیت‌الله عبادی معرفی حقیقت چهره غرب را اولویت «جهاد تبیین» دانست و تصریح کرد: این دزدان بین‌المللی مخوف‌تر از هر حیوانی هستند که به هیچ چیز رحم ندارند لذا شناسنامه غرب لیبرالی و اومانیستی باید برای نسل جوان معرفی شود.

وی با تأکید بر اینکه رضاشاه پهلوی، صدام و داعش و تروریست فقط یک چهره از غرب به عنوان حیوان مخوف هستند، افزود: تفکر غربی‌ها می‌گوید؛ «انسان، گرگ انسان است» و این حقیقتی است که خودشان مطرح می‌کنند و با انواع و اقسام جنایت و فساد و قتل و غارت، بدتر از همه جنبده‌های روز زمین هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان خطاب به اعضای قرارگاه «جهاد تبیین» استان با اشاره به اینکه کار شما از نوع کار انبیا برای نجات نوع بشر است، گفت: باید به صورت هنرمندانه چهره این شیاطین را به دنیا ارائه و معرفی کنید چراکه مجموعه شما ترکیبی از مسئولان هدفمند و ارزشمندی است و ما خیلی به توفیقات آینده شما خوش‌بین هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار