در بیانیه تشکل‌­های شاهد و ایثارگر آمده است؛

مبارزه تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

تشکل­‌های شاهد و ایثارگر در پی عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی، طی بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی چشمگیر و افتخارآفرین رزمندگان جهادگر فلسطینی بر حمایت از ملت قهرمان فلسطین و لزوم حذف رژیم اسرائیل غاصب از معادلات فلسطین و منطقه تاکید کردند.
کد خبر: ۶۲۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 09October 2023

بیانیه تشکل‌­های شاهد و ایثارگر به مناسبت پیروزی رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تشکل‌­های شاهد و ایثارگر به‌مناسبت پیروزی رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

نصر من الله و فتح قریب

بیش از هفت دهه از اشغالگری صهیونیست­‌ها می­‌گذرد و محافل حقوق بشری غرب، کماکان در برابر جنایات این رژیم اشغالگر و نژادپرست، سکوت در پیش گرفته‌اند. آنچه موجب تداوم اینگونه اقدامات رژیم اشغالگر شده است، ابتدا حمایت کامل برخی از کشور‌ها بویژه آمریکا از جنایات این رژیم کودک­‌کش، سپس سازش‌کاری کشور‌های عرب منطقه و خیانت آن‌ها به آرمان فلسطین و نهایتا سکوت کشور‌های دیگر است.

مقاومت ستودنی ملت فلسطین در مقابل هتک حرمت­‌های مکرر مسجدالاقصی و جنایات روزانه صهیونیست‌ها در حق اهالی کرانه باختری و نوار غزه در ماه‌­های اخیر نویدبخش نسل جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل کرده و با حرکت به سوی انتفاضه‌ای دیگر، عرصه را بر صهیونیست­‌ها تنگ کرده و ضربات مرگباری را بر توان نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن وارد ساختند.

پیروزی فلسطینی‌­ها طی روز‌های اخیر و شکست مفتضحانه طرح‌های سازشکارانه از سوی دیگر، موجب شده مردم فلسطین یک بار دیگر انتفاضه خود را شروع کنند، ولی این‌­بار معادلات جهانی و نظم نوین در عرصه بین‌المللی بر اساس سنت و وعده الهی در قرآن کریم، با مظلومان و ستمدیدگان خواهد بود و مبارزه برای رسیدن به پیروزی تا محو و نابودی کامل دشمن ادامه خواهد داشت.

تشکل­‌های شاهد و ایثارگر ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌­کش صهیونیستی و عرض تبریک پیروزی چشمگیر و افتخارآفرین به همه ملت­‌های عدالت­جو و حقیقت­‌خواه به ویژه رزمندگان جهادگر فلسطینی.

بر حمایت از ملت قهرمان فلسطین و دفاع جانانه جوانان انقلابی در عملیات انتفاضه، پای فشرده و بر لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تل‌آویو از معادلات فلسطین و منطقه تاکید می‌ورزند.

تشکل­‌های ایثارگری همچنین ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری که مسئله فلسطین را مهم‌­ترین مسئله روز جهان اسلام می‌دانند، بر لزوم پیاده سازی اصل انقلابی مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان جهان در سرتاسر عالم تاکید داشته و از آحاد امت اسلام و ملت‌های عدالت‌خواه درخواست می­‌کنند برای حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین بپاخیزند و از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت جبهه مقاومت بهره‌برداری کنند. 

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار