معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تبیین دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان ضرورت است

«حسینی» با بیان اینکه تببین هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان یک ضرورت است، گفت: باید با الگوگیری از این دوران در دیگر محور‌ها به توفیق برسیم.
کد خبر: ۶۲۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 09October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید مهدی حسینی» معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در نشست اندیشه‌ورزی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با حضور اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در سالن جلسات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: تببین هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان یک ضرورت است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد با اتحاد و همراهی می‌توان به پیروزی رسید، بیان کرد: باید با الگوگیری از این دوران در دیگر محورها نیز به توفیق رسید.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد می‌توانیم تمدن‌ساز باشیم، بیان کرد: برای این تمدن‌سازی باید در چند بخش موفق عمل کرد.

حسینی با اشاره به اینکه ما توانستیم ساختار خود را ثابت کردیم و از آن عبور کردیم، بیان کرد: همچنین در زمینه تامین امنیت و تولید علم موفق بوده است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: ایران در دو بخش ایجاد سبک زندگی و ایجاد اقتصاد پایدار با چالش و مشکل مواجه است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار