فرمانده سپاه استان قم:

تجلیل از خدمات فراجا، تکریم جایگاه امنیت در جامعه است

سردار «موحد» گفت: نامگذاری هفته‌ای به نام فراجا و تجلیل از خدمات این عزیزان تکریم و تعظیم جایگاه امنیت در جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷ - 10October 2023

تجلیل از خدمات نیروی انتظامی، تکریم جایگاه امنیت در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: نامگذاری هفته‌ای به نام نیروی انتظامی و تجلیل از خدمات این عزیزان نشان دهنده جایگاه امنیت در جمهوری اسلامی دارد.

وی بیان کرد: ان شاء الله مجاهدت‌های عزیزان فرماندهی انتظامی در انجام ماموریت‌های محوله، مأجور درگاه حق تعالی و ذخیره‌ای برای آخرت شان باشد.

فرمانده سپاه قم تاکید کرد: سپاه و بسیج همواره یار و همراه فرماندهی انتظامی بوده و خواهند بود و برای حفظ امنیت همشهریان عزیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان نیز تمسک به ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت را وجه مشترک نیرو‌های مسلح برشمرد و بر جانفشانی نیروی انتظامی در راستای پاسداری از دستاورد‌های خون مطهر شهیدان تاکید کرد.

در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان صورت گرفت، سردار حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) و چند تن از فرماندهان سپاه قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار