مسئول عقیدتی سیاسی حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی:

همه ما وظیفه داریم برای ترویج گفتمان ایثار و شهادت تلاش کنیم

حجت‌الاسلام شریفی گفت: همه ما وظیفه داریم در ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا بتوانیم بخش کوچکی از دنیای ایثارگری شهدا را به نسل‌های مختلف بشناسانیم.
کد خبر: ۶۲۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ - 10October 2023

همه ما وظیفه داریم برای ترویج گفتمان ایثار و شهادت تلاش کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی شریفی» در یادواره ۱۱۰ طلبه شهید و روحانی استان مرکزی اظهار داشت: آرامش، امنیت و عزت ملی امروزمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم.

وی افزود: برگزاری یادواره و آشناسازی نسل جوان با فضای معنوی دوران دفاع مقدس و روحیه ولایتمداری و ظلم‌ستیز شهدا، کمترین اقدامی است که می‌توانیم در خصوص پاسداشت از فداکاری‌های شهدا انجام دهیم.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای معرفی راه و رسم شهدا و ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا بتوانیم بخش کوچکی از دنیای ایثارگری شهدا را به نسل‌های مختلف بشناسانیم.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه چنانچه امنیت نباشد سایر دستاوردها و نتایج به‌دست‌آمده پا برجا نمی ماند، بیان کرد: نتایج درخشان امروز نظام در عرصه‌های گوناگون، نتیجه رشادت‌ها و خون‌هایی است که تقدیم انقلاب اسلامی شده است. در این یادواره ۵ تن از رزمندگان روحانی هشت سال دفاع مقدس تجلیل می شوند و باید اذعان داشت. این یادواره با تعامل و همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی و ستاد عتبات استان برگزاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار