به‌مناسبت هفته فراجا؛

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس برگزار خواهد شد

بیستمین نمایشگاه ایپاس به‌مناسیت هفته فراجا در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 10October 2023

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی ۲۰۲۳ به‌ مناسبت هفته فراجا در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ۲۴ الی ۲۷ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ در مصلی امام حمینی (ره) آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش دفاع‌پرس، نمایشگاه پلیس یا ایپاس (IPAS)، یک نمایشگاه بین‌المللی است که توسط یکی از بنیاد‌های فرهنگی فرماندهی انتظامی کشور هرساله برگزار می‌شود.

ابتکار برگزاری نمایشگاه ایپاس از سال ۱۳۸۰ با تدبیر و ایده سردار فرماندهی وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که در همان سال اولین دوره این نمایشگاه با عنوان IPAS ۲۰۰۲ در اسفندماه سال ۱۳۸۰ با موضوع لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما به وسیله محصولات ۱۹ کشور جهان برگزار شد.

پس از آن در تقویم شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ثبت و انحصار برگزاری ادواری نمایشگاه به نام بنیاد تعاون ناجا به نمایندگی شرکت ناجی پاس دریافت شد و در رسانه‌های جمعی بخصوص سایت‌های معتبر بین‌المللی به معرفی ایپاس پرداخته شد.

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه دارای طیف وسیعی نیستند و اغلب شرکت کنندگان به نوعی همکار یا تکمیل‌کننده همدیگر محسوب می‌شوند. محصولاتی نظیر: جنگ‌افزار‌های سبک و سنگین، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، تجهیزات بیومتریک و احراز هویت، دستگاه‌های تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی و… در معرض دید عموم قرار دارد.

بیشترین بازدید از سوی مدیران حراست نهاد‌های مهم دولتی و وابسته به دولت صورت می‌پذیرد و هر ساله شخص فرمانده کل نیروی انتظامی ایران به همراه هیئتی از فرماندهان فراجا و کشور‌های همسایه ایران، این نمایشگاه را افتتاح می‌کنند. همچنین این نمایشگاه با استقبال نسبتاً خوب بازدید کنندگان حرفه‌ای مواجه می‌شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار