معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

وحدت نیروهای مسلح، عامل انتظام بخش در امنیت آفرینی کشور است

سرهنگ «همتی »گفت: سپاه پاسداران و فراجا از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی برای پاسداری از امنیت مردم عزیز، جانبازان و شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.
کد خبر: ۶۲۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 10October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «اکبر همتی» معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به همراه سرهنگ «حسین بروجردی» معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی با معاون سیاسی فراجا استان دیدار و از زحمات شبانه روزی یگان های انتظامی قدردانی کردند.

سرهنگ همتی در این دیدار اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق بخشید لباس خدمت به ملت و انقلاب و کشور عزیزمان را بر تن کرده و در این راه از جانمان هم برای حفظ ارزش ها و اعتلای راه سعادت دریغ نکنیم.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران و فراجا از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی برای حفظ و پاسداری از آرمانها، امنیت مردم عزیزمان، جانبازان، ایثارگران و شهدای بسیاری را تقدیم کرده است که اگر این جانفشانی ها نبود کشورمان دچار از هم گسیختگی و چندپارگی شده بود و تمام نقشه های شوم دشمنان عملیاتی می شود. 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فیقه در سپاه استان ضمن قدردانی از زحمات امنیت ساز و شبانه روزی فراجا بیان کرد: ما شاهد آن هستیم که کارکنان فرماندهی انتظامی در همه بخش های آن برای خدمت رساندن به مردم و انتظام و امنیت بخشیدن جهت رفاه و آسایش جامعه، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنند و مردم عزیزمان هم قدردان این زحمات پلیس خدمتگزار هستند.

سرهنگ «حسین بروجردی» معاون سیاسی سپاه استان قزوین نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته فرماندهی انتظامی و تقدیر از تلاش کارکنان فراجا تاکید کرد‌: همدلی و همراهی دو نهاد مقدس موجب موفقیت در اجرای ماموریت های تحت تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار