در نشست مشارکت نخبگان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: نخبگان کشور در دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا کردند

سرهنگ الهی‌راد گفت: نخبگان کشور در تمامی عرصه‌های علمی، در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.
کد خبر: ۶۲۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 10October 2023

جلسه مشارکت و حضور نخبگان در فعالیت‌های مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه مشارکت و حضور نخبگان در فعالیت‌های مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس امروز در خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: نخبگان کشور در تمامی عرصه‌های علمی، در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا کردند. خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی در اوج تحریم ها، ایجاد پل‌ها و جاده‌ها در مناطق عملیاتی در زیر آتش دشمن و‌... گواهی بر حضور جوانان نخبه و با بصیرت در حماسه دفاع مقدس است.

وی افزود: به منظور گسترش روابط و استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و مستعدان برتر، تعیین اولویت‌های پژوهشی مرتبط با دفاع مقدس، انجام طرح‌های پژوهشی، تشکیل هیئت‌های اندیشه ورزی از مهمترین اولویت‌های حال حاضر است.

در ادامه این جلسه «محمود بخشی» رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی ضمن ارائه مختصری از فعالیت‌های بنیاد نخبگان، گفت: آغاز همکاری با اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به منظور بهره گیری از ظرفیت دانشجویان، اساتید و نخبگان استان در جهت حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس از اولویت بسزایی برخوردار است. بنیاد نخبگان آمادگی برگزاری و تشکیل جلسات مشترک هیئت اندیشه ورزی با موضوع تعیین اولویت‌های پژوهشی را دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار