نماینده مجلس شورای اسلامی:

عملیات طوفان الاقصی اقدامی مشروع علیه اشغالگران قدس است

حسن‌پور گفت: آنچه امروز در فلسطین شکل گرفت حاصل راهبرد محور مقاومت و حاج قاسم سلیمانی است که در گروه‌های مقاومت در منطقه نهادینه شده است.
کد خبر: ۶۲۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 10October 2023

عملیات طوفان الاقصی اقدامی مشروع علیه اشغالگران قدس استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: عملیات غافلگیرانه گروه‌های مقاومت فلسطینی اقدامی مشروع و کاملا قانونی علیه اشغالگران قدس بود.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در فلسطین شکل گرفت حاصل راهبرد محور مقاومت و حاج قاسم سلیمانی است که در گروه‌های مقاومت در منطقه نهادینه شده است، افزود: این عملیات ضربه نظامی بزرگی به صهیونیست‌ها وارد کرد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رهبر انقلاب در روز‌های اخیر تصریح کردند که عادی سازی با رژیم صهیونیستی، شرط‌بندی روی اسب بازنده و محکوم به شکست که این واقعیت به وضوح در روز‌های اخیر به اثبات رسید. 

حسن‌پور تاکید کرد: بدون شک رژیمی که توانایی تامین امنیت خود را در برابر گروه‌های مقاومت مردمی ندارد، توانایی تضمین امنیت سایر کشور‌ها را هم نخواهد داشت. 

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست ما از همه مسلمانان جهان این است که در این مقطع حساس به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین بپردازند، عنوان کرد: کشور‌های جهان اسلام باید از تمامی ظرفیت‌های دیپلماتیک خود از جمله کنفرانس مجالس اسلامی و اجلاس سران کشور‌های اسلامی را هرچه سریعتر برگزار کنند و مانع تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار