نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پاسداری از قانون مهم‌ترین وظیفه فراجا است

آیت‌الله «عبادی» پاسداری از قانون را مهم‌ترین وظیفه فراجا ذکر کرد و گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی در کنار ده‌ها وظیفه‌اش، اجرا و پاسداری از قانون و حفظ نظم و امنیت کشور است و امروز نظارت دقیق و حضور به موقع در همه صحنه‌ها فرماندهی جمهوری اسلامی ایران را به یک پلیس قوی و مقتدر تبدیل کرده است.
کد خبر: ۶۲۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 10October 2023

پاسداری از قانون مهم‌ترین وظیفه فراجا است/ تلاش دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان و یگان‌های تابعه، اظهار داشت: نیروی انتظامی امین و مقتدر جمهوری اسلامی ده‌ها وظیفه حساس دارد که حفظ قانون مهم‌ترین وظیفه فراجا است.

وی با اشاره به اینکه نظام هستی بر قانون تکیه دارد به‌گونه‌ای که حرکت شبانه‌روزی کره زمین و منظومه شمسی تا کهشان‌های دور یا داخل هسته‌های اتم همه حرکات قانون‌مند و هدفمند است، بیان داشت: هر اقدامی را قانون اداره می‌کند، در مسائل حکومتی و تربیتی، علمی و فرهنگی باید قانون مناسب حاکم باشد تا محصول مناسب حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هر محصولی برای تولید نیاز به فرمول و قانون خود دارد و کوچکترین تغییری همه محصول را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تبیین کرد: اگر در یک خانواده فرزندان به جایگاهی می‌رسند دلیلش بودن قانونی است که در آن خانه حاکم بوده است.

آیت‌الله عبادی عنوان کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی در کنار ده‌ها وظیفه‌اش، اجرا و پاسداری از قانون و حفظ نظم و امنیت کشور است و امروز نظارت دقیق و حضور به موقع در همه صحنه‌ها فرماندهی جمهوری اسلامی ایران را به یک پلیس قوی و مقتدر تبدیل کرده است.

وی گفت: دشمنان سال‌هاست در کنار تحمیل جنگ نظامی، ترور، جنگ نرم و فشار و تحریم اقتصادی، با القای دروغ به دنبال ایجاد هرج و مرج در جامعه هستند تا برخی‌ها را از قانون منحرف و نظم جامعه را برهم بزنند که نیروی انتظامی با اقتدار در برابر عوامل برهم زننده نظم جامعه ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: دشمنان کشور که در دشمنی کارشناس هستند در ۴۰۰ سال استعمارگری خود تجربه‌های زیادی دارند در کشور‌های خودشان برای حفظ مقررات، قانون‌شکنان را با گلوله مستقیم از پای در می‌آورند این در حالی است که در کشور ما به دنبال ایجاد هرج و مرج و قانون‌شکنی هستند.

آیت‌الله عبادی در پایان متذکر شد: دشمن به صورت تبلیغات در دوزاده روز ۱۷ هزار دروغ رسمی می‌گوید چراکه مردم را از قانون منحرف کند لذا باید هوشیاری خود را حفظ کنید و در انواع و اقسام مختلف در لباس‌های متفاوت چه روحانی باشد چه بازاری یا کارمند نباید قانون‌شکنی یا بی‌توجهی به قانون کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار