مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

چاپ کتب دفاع مقدس از اولویت‌های فرهنگی و ادبی استان قزوین است

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: چاپ کتب دفاع مقدس از اولویت‌های فرهنگی و ادبی قزوین است و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با رونمایی از چندین عنوان کتاب جدید در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان حضوری چشمگیر دارد.
کد خبر: ۶۲۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 10October 2023

چاپ کتب دفاع مقدس از اولویت‌های فرهنگی و ادبی استان قزوین است ///ارجاع به سردبیر///سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان با حضور معاونت تاریخ و ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در کنار دیگر استان ها و با هدف رونمایی از جدیدترین کتب و دستاوردهای این حوزه برگزار شد.

وی افزود: امروزه بهترین و ماندگارترین ابزار در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد مردم به خصوص نسل جوان استفاده از ظرفیت های ادبی و هنری در چاپ کتب و یا ساخت محتوای دیجیتال است.

سرهنگ امیری مقدم ادامه داد: ثبت و ضبط خاطرات و انتشار کتاب‌های مختلف با همکاری  نهادها و مجموعه‌های مرتبط می تواند فرهنگ از خودگذشتگی و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مقاومت را به دیگر نسل های جامعه بالاخص نسل های آینده انقلاب منتقل کند.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین به عنوان متولی این امر در سال بالغ بر 60 عنوان کتاب از خاطرات رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی تولید و به چاپ می رساند که امیدواریم با رایزنی هایی که با دیگر دستگاه های اجرایی صورت گرفته، چاپ کتاب در اسرع وقت و با تیراژ بالا به چاپ شود و در دسترس عموم قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطر‌نشان کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت به مدت ۷ روز از ۱۵ مهر تا ۲۱ مهر از ساعت ۹ الی۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ با حضور اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و ۱۱۰ ناشر کشوری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان در حال برگزاری است.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت همزمان با برگزاری دومین اجلاسیه هشت هزار شهید استان همدان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار