فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

خانواده، پلیس و مدرسه مثلث امنیت‌ساز

سردار «تقوی» دانش و بینش برای تربیت نسل آینده را بنیان توسعه و زیربنای خشت امنیت برشمرد و گفت: خانواده، پلیس و مدرسه مثلث امنیت‌ساز هستند.
کد خبر: ۶۲۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 10October 2023

خانواده، پلیس و مدرسه مثلث امنیت‌سازبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دیدار با «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش استان که به مناسبت بزرگداشت هفته فراجا در ستاد انتظامی استان انجام شد، اظهار داشت: امروز افتخار داریم که خدمتگزار مردم در حریم مقدس رضوی و استان خراسان رضوی هستیم و خوشبختانه به‌واسطه این تلاش، همدلی و وحدت شاهد ارتقای نظم، امنیت و انضباط اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: پلیس با آمادگی کامل برای خدمت به مردم تلاش کرده در این حوزه از دغدغه والدین بکاهد که اعزام کارشناسان انتظامی به مدارس نمونه‌ای از برنامه‌های پلیس در این عرصه است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این که پلیس رضوی با ارائه ۶۰۰ هزار خدمت در حوزه گذرنامه باعث کاهش ۳۰۰ میلیارد تومانی هزینه زائران شد، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حفظ وحدت و همدلی و همچنین همگامی و حفظ و ارتقاء آمادگی حداکثری خود، خدمتگزاری شایسته برای مردم و پاسدار حریم ولایت و امنیت باشیم.

وی با اشاره به فعالیت سازمان انتظامی در روز‌های پایانی ماه صفر، ابراز داشت: با توجه به حضور بیش از ۷.۵ میلیون مسافر در شهر مشهد، شاهد، امنیتی مثال‌زدنی توسط کارکنان انتظامی استان بودیم و این در حالی بود که معاندان برنامه‌های بسیاری برای برهم زدن آرامش مردم داشتند که به خواسته شوم خود نرسیدند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و همکاری و مشارکت مدیران آموزش و پرورش کمترین آسیب را در بخش دانش‌آموزی و مدارس در استان شاهد بوده‌ایم.

ثبات قدم فراجا در اجرای مأموریت‌ها

در ادامه این دیدار شوشتری در سخنانی با قدردانی از خدمات و جهاد ایثارگرانه پلیس خراسان رضوی در برقراری نظم و امنیت شایسته شهر مشهد و مقابله با هجمه‌های دشمنان بیان داشت: سربازان ولایت در انتظامی کشور ثابت کردند که استوار و ثابت قدم هستند.

وی افزود: ظرفیت‌های آموزشی و پرورشی با حمایت، همراهی، همگامی توأم با پشتیبانی پلیس محقق می‌شود و خوشبختانه سطح تعاملات و همکاری پلیس و آموزش پرورش در استان خراسان مطلوب و موثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار