در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل میراث فرهنگی خراسانی رضوی:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: ذلت رژیم صهیونیستی از معجزات الهی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: در روزگاری زندگی می‌کنیم که دنیا تغییر کرده و هیمنه آمریکای جنایتکار شکسته شده و صهیونیست‌ها مجبور هستند از خانه و کاشانه خود دفاع کنند و این از معجزات الهی است.
کد خبر: ۶۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 10October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: ذلت رژیم صهیونیستی از معجزات الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «سید جواد موسوی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مجتمع لعل متین مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: بحمدالله خط نورانی جهاد و دفاع فراگیر و جاودانه شده و کارآمدی آن به اثبات رسیده است.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت اجرای عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی توسط مبارزان فلسطینی، افزود: در جنگ شش روزه‌ای که در سال ۱۹۶۷ میلادی بین اسرائیل و کشورهای مصر، سوریه، اردون و عراق رخ داد، صهیونیست‌ها پیروز شدند اما امروز حریف مجاهدان فلسطینی نیستند.

این مسئول با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه به قله‌های نزدیک شدیم، گفت: مستضعفین عالم با الگو گرفتن از دفاع مقدس آموختند که برای اینکه استقلال داشته باشند و روی پای خود بایستند باید در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه بایستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: شما پیشکسوتان دفاع مقدس تفسیر «هیهات من الذله» و فرمایش امام خمینی (ره) را مبنی بر اینکه نهضت ما حسینی است درک کردید و به چشم خود تحقق وعده‌های الهی و پیش‌بینی‌های امامین انقلاب اسلامی را دیدید.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: در روزگاری زندگی می‌کنیم که دنیا تغییر کرده و هیمنه آمریکای جنایتکار شکسته شده و صهیونیست‌ها مجبور هستند از خانه و کاشانه خود دفاع کنند و این از معجزات الهی است.

وی بیان داشت: امروز دیگر دوران شهادت مظلومانه فلسطینیان گذشته و ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی فلسطین باعث شده تا صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی امنیت نداشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به برکت مجاهدت‌های سیدالشهدای مقاومت امروز جبهه مقاومت توفیقات بزرگی بدست آورده که باید خداوند را شاکر باشیم و افتخار کنیم که در این حماسه بزرگ امت اسلام شریک هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: امت حزب‌الله در برابر سختی آنقدر مقاوم شده که مستضعفان عالم از آن‌ها درس ایستادگی آموخته‌اند و مستکبرین عالم مجبور به کرنش در برابر آن‌ها شده‌اند.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها