در پیامی؛

سردار کارگر هفته فراجا را به فرمانده انتظامی زنجان تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی هفته فراجا را به فرمانده انتظامی استان زنجان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ - 10October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی هفته فراجا را به فرمانده انتظامی استان زنجان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

«برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم محمد طراقیه

فرمانده محترم انتظامی استان زنجان

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام فرارسیدن هفته فراجا و ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌های بزرگ و امنیت‌آفرین فراجا را خدمت جنابعالی و کارکنان تلاشگر و مجاهد فی سبیل‌الله مجموعه انتظامی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

يقيناً اقتدار امروز فراجا و اشراف و تسلط آن بر تهدیدات متنوع و هوشمندسازی و پایداری امنیت داخلی و عمومی که با مشارکت مردمی و همراهی سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی کشور به ثمر رسیده نمایانگر تصویری قدرتمند و افتخار‌آمیز از پلیسی هوشمند، توانا، قاطع و باصلابت در میدان است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران انتظامی و قدردانی از تلاش‌های قابل تحسین پلیس و انقلابی در امتداد مسیر شهدای والامقام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، استمرار افتخارآفرینی آن مجموعه جان‌برکف مؤمن و ولایتمدار تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و تبعیت از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خداوند متعال خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها