در نشست هم‌اندیشی دختران شهدا مطرح شد؛

رئیس سازمان نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس: فرزندان شهدا زمینه‌ساز نشر ارزش‌های ایثار و مقاومت هستند

مجتهدزاده گفت: فرزندان شهدا پیوند خونین با اسلام و انقلاب دارند و می‌توانند زمینه نشر ارزش‌های ایثار و مقاومت را فراهم کنند.
کد خبر: ۶۲۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 10October 2023

فرزندان شهدا زمینه نشر ارزش‌های ایثار و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی دختران شهدا با موضوع نشر فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت به میزبانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی امروز (سه‌شنبه) با حضور «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، «فاطمه قربان» مشاور رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در امور شاهد و ایثارگران و جمعی از دختران شهدا و ایثارگران برگزار شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان والامقام، فرزندان شهدا را خاکریز دوم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: فرزندان شهدا پیوند خونین با اسلام و انقلاب دارند.

مجتهدزاده خطاب به فرزندان شهدا گفت: حرکت شما سازماندهی‌شده و پیش‌رونده است و شما می‌توانید زمینه نشر ارزش‌های ایثار و مقاومت را فراهم کنید.

در ادامه این نشست مشاور رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در امور شاهد و ایثارگران بیان کرد: نگرش‌های تمدن بشری نسبت به زن بعد از ظهور اسلام تغییر کرد.

وی ادامه داد: نگاه اسلام به زن قدری ارزشمند است که حضرت خدیجه (س) حامی نبوت، حضرت فاطمه (س) حامی ولایت و حضرت زینب سلام (س) حامی امامت شدند.

مشاور رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در امور شاهد و ایثارگر با بیان اینکه امروزه رسالت خانواده شهدا به مراتب سنگین‌تر از گذشته است، گفت: نباید اجازه بدهید بذر ناامیدی که دشمن در جوامع بشری به‌ویژه ایران می‌کارد، زحمات و ارزش‌های پدران شما را از بین ببرد.

در ادامه، دختران شهدا الگوگیری از سبک زندگی پدرانشان را عنوان کردند و در راستای دغدغه‌مندی اسلامی و انقلابی خود به ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات کاربردی جهت تقویت پیوند مردم و فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار