در گلزار شهدای ساوه؛

جانشین فرمانده فراجا: باید با تأسی از سیره شهدا پرچم انقلاب را به امام عصر (عج) برسانیم

سردار رضایی گفت: امروز همه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با تأسی از سیره شهدا پرچم انقلاب را به امام عصر (عج) برسانیم.
کد خبر: ۶۲۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 10October 2023

جانشین فرمانده فراجا: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز (سه‌شنبه) در جریان سفر به ساوه و گلباران مزار شهدای شهر ساوه اظهار داشت: زیارت مزار شهدا یکی از افتخارات مردم ایران است که دارای توفیق فراوانی است و حضور بر سر مزار دلیرمردان این آب و خاک باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

سردار رضایی با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، افزود: کشور ما که به‌تازگی انقلاب کرده بود، به رهبری حضرت امام (ره) توانست با از خودگذشتگی و ایثار شیرزنان و دلیرمردان این آب و خاک در مقابل تهاجمات دشمن ایستادگی کند که ثمره این ایستادگی ایران قوی امروز است.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه روستای محمودآباد، زادگاه شهید ندیری با تقدیم ۱۶ شهید و سه جاویدالاثر دِین خود را به انقلاب ادا کرده است، گفت: سردار ندیری نقش به‌عنوان فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) نقش مهمی در عملیات‌های موفق دوران دفاع مقدس داشت که منجر به پیروزی‌های بزرگ شد.

وی افزود: امروز همه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با پیروی و تأسی از سیره شهدا پرچم انقلاب را به امام عصر (عج) برسانیم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: به مصداق آیه شریف قرآن، شهدا زنده و امروز ناظر بر رفتار و کردار ما هستند؛ لذا باید طوری عمل کنیم که شرمنده آن‌ها نباشیم.

بنابراین گزارش، جانشین فرمانده فراجا در بدو ورود به ساوه با حضور در روستای الوسجرد از توابع بخش مرکزی ساوه مزار سردار شهید ندیری را گلباران کرد و سپس با حضور در امامزاده سید علی‌اصغر (ع) ساوه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار