مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

روزانه سه کلاس درس در اصفهان ساخته یا افتتاح می‌شود

«ابراهیمی» گفت: از یک سال و نیم گذشته روزانه سه کلاس درس در اصفهان افتتاح یا ساخت آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ - 10October 2023

روزانه سه کلاس درس در اصفهان ساخته یا افتتاح می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا ابراهیمی»، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: فرو نشست زمین در استان اصفهان، برخی از مدارس شمال شهر اصفهان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: فرو نشست زمین موجب شده برخی مدارس در مناطق شمال شهر اصفهان تحت تاثیر قرار گیرد، امید است با کمک خیران و اعتبارات دولتی فضاهای آموزشی گسترش یابد.

ابراهیمی، خیران را انسان‌های بزرگ دانست و افزود: از ویژگی‌های مدرسه‌سازی این است که هم فرهنگ ساخته می‌شود و هم کار نهادینه می‌شود، دانش آموزی که وارد مدرسه می‌شود با دیدن نام خیر مدرسه‌ساز بر سر در مدرسه با فرهنگ کار خیر آشنا می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: انسان خیر زمینه‌ساز الگوی نبوی است و فرزندان این سرزمین الگوها را خوب به خاطر می‌سپارند.از یک ونیم سال گذشته تاکنون روزانه سه کلاس درس افتتاح یا ساخت آن آغاز شده است.

«علیرضا توکلی» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌ شهر هم در این جشنواره اظهار داشت: ۳۹ نفر از دانش‌آموزان خمینی‌شهری با کسب رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری خوش درخشیدند. بخشی از این موفقیت‌ها حاصل مکانی به نام مدرسه است که به دست خیران تاسیس می‌شود.

حاج «علی نجفی» رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز شهرستان خمینی‌ شهر هم در این جشنواره گفت: وجود ۵۹ مدرسه غیر قابل استفاده در شهرستان خمینی‌ شهر شایسته مردم این شهرستان نیست، امیداست بتوان با کمک خیران و آموزش و پرورش فضاهای آموزشی را گسترش داد.

وی از آمادگی  برای ساخت دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان خمینی‌شهر خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان خمینی شهر نخبه‌پرور است می‌طلبد که دانشگاه علوم پزشکی در این شهر تاسیس شود و بنده آمادگی خود را برای ساخت این دانشگاه اعلام می‌کند.

در این جشنواره از خیر مدرسه ساز محمدتقی داورپناه با ساخت بیش از ۲۴۰ مدرسه و دیگر خیران مدرسه ساز خمینی‌شهر تجلیل شد.

همچنین در این جشنواره آقایان حاج محسن معظمی پور برای ساخت ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه، حاج غلامرضا رضا زاده ساخت یک باب مدرسه ۹ کلاسه، مهندس سیدعلی دوستانی ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه و مهندس کورش دوستانی نژاد ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه اعلام آمادگی و تفاهم نامه امضا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار