در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده مرزبانی فراجا: لزوم استفاده از تجهیزات هوشمند در مرز‌ها/ سند تحول برای هوشمند‌سازی مرزبانی تدوین شده است

سردار گودرزی بر لزوم استفاده از تجهیزات هوشمند در مرز‌ها تأکید کرد و گفت: سند تحولی برای هوشمند سازی مرزبانی تدوین شده تا کنترل و پایش مرز‌ها با استفاده از وسایل الکترونیکی، اپتیکی، فناوری و ابزار‌های نوین نظارت کنترلی سامانه و سنسور‌های هوشمند و دوربین‌ها صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۲۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹ - 11October 2023
فرمانده مرزبانی فراجا: لزوم استفاده از تجهیزات هوشمند در مرز‌ها/ سند تحول برای هوشمند‌سازی مرزبانی تدوین شده استسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مرز‌ها اولین سنگر دفاعی هر کشور هستند، اظهار داشت: کنترل تردد‌ها در نوار مرزی بر عهده مرزبانان بوده و این سلحشور در ۱۶ استان مرزی مشغول خدمت و ایفای نقش هستند.
 
سردار گودرزی با بیان اینکه از ابزار‌ها و تجهیزات هوشمند برای کنترل مرز‌ها استفاده می‌شود، افزود: مرزبانان حافظ خطوط مرزی و تمامیت ارضی و نماد کشور هستند که در این راستا برای ایجاد امنیت و حفظ مرزنشینان تعامل خوبی با سایر نیرو‌های مسلح داریم.
 
فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه مرزبانان همیشه حامی مرزنشینان بوده و مرزبانان واقعی همان مرزنشینان هستند، گفت: برای رفع مشکل مرزنشینان، مرزبانی حلقه رابط بین مردم و دولت است و در جهت اشتغال زایی مرزنشینان، مرزبانی فراجا اهتمام ویژه دارد.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ویژگی‌های مرزبان در تراز انقلاب اسلامی افزود: یک مرزبان در تامین رفاه و آسایش مردم نقش اساسی دارد و مقتدرانه در تلاش است ناهنجاری و ناامنی‌ها در مرز از بین برود، حضور مقتدرانه مرزبانان در مرز‌ها موجب صیانت از ارزش هاست و نقشه‌ها و ترفند‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
 
وی بر لزوم استفاده از تجهیزات هوشمند در مرز‌ها تأکید کرد و تصریح داشت: سند تحولی برای هوشمند سازی مرزبانی تدوین شده تا کنترل و پایش مرز‌ها با استفاده از وسایل الکترونیکی، اپتیکی، فناوری و ابزار‌های نوین نظارت کنترلی سامانه و سنسور‌های هوشمند و دوربین‌ها صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار