معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

پرداخت ۳۹۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی

«عمادی ترکامی» گفت: در ۶ ماهه نخست سالجاری ۳۹۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.
کد خبر: ۶۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ - 11October 2023

پرداخت ۳۹۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی«سید موسی عمادی ترکامی» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سالجاری ۳۹۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.

وی بهبود وضع معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را از مهمترین اهداف کمیته امداد برشمرد و افزود: ۷۹ هزار و  ۷۲۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند که از این تعداد ۷۴ هزار و ۹۹۳ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند.

عمادی ترکامی با اشاره به اینکه کمک هزینه معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات اساسی مددجویان و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، گفت: به طور میانگین هر ماه ۶۶ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت می‌شود.

این مسئول گفت: از شهریور ماه ۲۰ درصد به کمک معیشت خانواده‌های تحت حمایت افزوده شده که به حساب آنان واریز شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه پرداخت وام حمایتی به نیازمندان به منظور رفع مشکلات آنان با توجه به شرایط پرداخت می‌شود، بیان کرد: وام حمایتی به ۵۷۳۳ نفر از نیازمندان مازندرانی به ارزش ۸۵ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان در ۶ ماهه اول سال پرداخت شد.

عمادی ترکامی با اشاره به اینکه کمک‌های موردی با مشارکت امداد و خیرین در بخش‌های انواع بدهی، بهای مصرفی آب، برق، گاز و... پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: به ۲۸۳۳ خانوار نیازمند مازندرانی هم مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان کمک موردی پرداخت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار