در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: تجهیز مرزبانان «نزاجا» به تسلیحات پیشرفته/ مرزها را با سامانه‌های هوشمند رصد می‌کنیم

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: سامانه‌های پایشی بسیار هوشمندی در حوزه پهپادی، سنسور‌ها و انواع هشداردهنده‌ها در مرز‌ها به کار گرفته شده است.
کد خبر: ۶۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳ - 15October 2023

فرمانده نیروی زمینی ارتش:امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تعدادی از تیپ‌های نزاجا در مرز‌ها مستقر هستند، اظهار داشت: استقرار نیروی زمینی ارتش در مرز‌ها به معنای وجود تهدید و خطری علیه نظام مقدس اسلامی نیست؛ بلکه به‌منظور اشراف اطلاعاتی، و حفظ و ارتقای آمادگی رزمی یگان‌های این نیرو است.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه مرز‌های کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش به‌صورت هوشمندانه پایش می‌شود، ادامه داد: سامانه‌های پایشی بسیار هوشمندی در حوزه پهپادی، سنسور‌ها و انواع هشداردهنده‌ها در مرز‌ها به کار گرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مرز‌های کشورمان با تجهیزاتی که در لبه فناوری روز دنیا هستند، رصد می‌شوند، افزود: پایش تمامی مرز‌های کشور به شکل کاملاً مطلوبی صورت می‌گیرد و نیروهای ما با تجهیزات و تسلیحات هوشمند و پیشرفته در مرزها حضور دارند.

امیر حیدری همچنین درباره تحقق اهداف رزمایش اخیر مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش گفت: در این رزمایش، هدف آزمودن تجهیزات و تسلیحات بود که همه پهپادها موفق عمل کردند و  توانستند رضایت تولیدکنندگان و بهره‌برداران را جلب کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار