دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی:

رسالت طلایه‌داران معروف پیگیری مطالبات مردمی است

«رضایی» گفت: طلایه‌داران به‌صورت جهادی با یک رسالت مشترک برای احیای فریضتین تلاش می‌کنند و در واقع بازوان اصلی نهاد مردمی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در پیگیری مطالبات مردم هستند.
کد خبر: ۶۲۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 11October 2023

رسالت طلایه‌داران معروف پیگیری مطالبات مردمی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی رضایی» دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان در نشست هم‌اندیشی طلایه‌داران معروف که در سالن جلسات ستاد برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تمام اقدامات ستاد در راستای احیای فریضتین باید در سطح جامعه مشاهده شود.

وی پیگیری مطالبات مردمی را در اولویت برنامه‌های طلایه‌داران معروف عنوان کرد و افزود: موضوعات مهمی که به‌صورت مستمر از سوی مردم مطالبه می‌شود در اولویت قرار دارد و در واقع طلایه‌داران بازوان اصلی نهاد مردمی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در پیگیری مطالبات مردم هستند.

رضایی، طلایه‌داران را مجموعه‌ای از جهادگران مردمی دانست و خاطرنشان کرد: این گروه در قالب یک تشکل مردمی به‌صورت جهادی با یک رسالت مشترک برای احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند. اجرای برنامه‌های متحد و یکپارچه در تشکل‌های مردمی باعث سرعت‌بخشیدن، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات می‌شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی با اشاره به افزودن هفت حوزه تخصصی به فعالیت طلایه‌داران در ساختار جدید، گفت: این ستاد به‌منظور اهمیت جایگاه طلایه‌داران در پیگیری مطالبات مردمی در ساختار این مجموعه تغییراتی داده است. در حال حاضر طلایه‌داران علاوه بر حوزه محلات و مناطق که درگذشته فعالیت داشتند در هفت حوزه دیگر شامل اصناف و مجتمع‌های تجاری، ادارات و دستگاه‌های دولتی، معابر و پارک‌ها، راه‌آهن و قطار شهری، پزشکی و سلامت، ورزش و اماکن ورزشی و حوزه فعالیت اختصاصی اطراف حرم مطهر رضوی نیز فعال شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: کمبود نظارت در حوزه فعالیت دستگاه‌های اجرایی مشهود است و کمک به حوزه نظارت بر دستگاه‌ها می‌تواند کیفیت عملکرد آن‌ها را ارتقا دهد. طرح تحولی که در حوزه طلایه‌داران به وجود آمده باهدف کیفی‌سازی نظارت بر عملکرد نهادهای اداری و اجرایی و پاسخگویی به نیازهای جامعه است.

وی تأکید کرد: جلسات طلایه‌داران به‌صورت فصلی باهدف رفع معایب و مشکلات و ارتقای کیفیت فعالیت‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها