رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز:

مراسم بزرگداشت شهید نوری در دانشکده باهنر برگزار می شود

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز گفت: مراسم بزرگداشت و گرامیداشتی را برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده محترم این شهید در روز چهارشنبه، 25 آذرماه در جوار آرامگاهش در دانشکده برگزار می کنیم.
کد خبر: ۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ - 15December 2015

مراسم بزرگداشت شهید نوری در  دانشکده باهنر برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس ازشیراز، نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مقام سردار شهید ولی نوری با حضور سردار مجتبی مینایی فرد و دکتر محمد مهدی علویان مهر رییس دانشکده شهید باهنر شیراز برگزار گردید.

محمد علویانمهر در این نشست در سال 89 یک شهید گمنام در این دانشکده به خاک سپرده شد که امروز با همکاری و زحمات ستاد مفقودان نیروهای مسلح هویت این شهید بزرگوار شناسایی شد و مشخص شد که این آرامگاه متعلق به یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس است و در این مکان، سردار ولی نوری آرمیدهاند.

وی وجود آرامگاه شهید ولی نوری را در این دانشکده را مایه افتخارات و مباهاتی برای این دانشکده و دانشگاهیان برشمرد و گفت: بحمد الهی ما 5 سال میزبان پیکر مطهر این سردار رشید اسلام بودیم.

رئیس منطقه 4 دانشگاه فنی و حرفهای کشور با بیان این که بنا داریم تا مراسم بزرگداشت و گرامیداشتی را برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده محترم این شهید در روز چهارشنبه، 25 آذرماه در جوار آرامگاهش در دانشکده برگزار کنیم افزود: برنامههای ما جهت تکریم و گرامیداشت مقام شامخ این شهید بزرگوار، تا روز پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار