فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

پدافند هوایی آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد

امیر «عظیمی» با بیان اینکه ارتش با انجام انواع رزمایش‌ها و عملیات‌های مختلف خود را برای سناریوهای احتمالی دشمن آماده کرده است، گفت: نیروی پدافند هوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.
کد خبر: ۶۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ - 11October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «علیرضا تمیزی‌فر» فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح، اظهار داشت: ارتش به عنوان دژمستحکم و نفوذ ناپذیر ملت ایران اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و آگاه به مقتضیات زمان با وجود همه تهدیدات و دشمنی‌ها در اوج اقتدار و توانایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام انواع رزمایش‌ها و عملیات‌های مختلف خود را برای سناریوهای احتمالی دشمن آماده کرده است، گفت: نیروی پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.

امیر عظیمی در پایان سخنانش تاکید کرد: جمهوری اسلامی با داشتن بنیان‌های عمیق اعتقادی و دینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بومی نقش غیرقابل انکاری در سطوح منطقه‌ای و جهانی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار