رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران خبر داد؛

کشف انبار احتکار کالا‌های اساسی در ساری

سرهنگ «محمدپور» از کشف یک انبار احتکار انواع کالا‌های اساسی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ - 11October 2023

کشف انبار احتکار کالا‌های اساسی در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد محمدپور» رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با انجام کار‌های اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار کالا‌های اساسی و مواد غذایی در شهرستان ساری مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از کالا‌های اساسی و مواد غذایی از جمله: قند، شکر، رب گوجه فرنگی، روغن خوراکی، انواع حبوبات، کره، چای، ماکارونی و انواع مواد شوینده و ... در برند‌های مختلف کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ادامه داد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالا‌ها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار