رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

رضایتمندی عمومی مردم در گرو عمل به انجام وظایف ذاتی و قانونی است

حجت الاسلام «کثیرلو» گفت: یکی از اهداف ترسیمی برای تمامی مجموعه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و کسب رضایتمندی عمومی مردم است که همه اینها در گرو عمل خالصانه و دقیق به وظایف و مسئولیت‌ها تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۶۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ - 11October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با  سردار «جواد تقوی» فرماندهی فراجای استان ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند پلیس در تأمین امنیت و آرامش شهروندان اظهار داشت: مسلماً یکی از اهداف ترسیمی برای تمامی  مجموعه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق اهداف و آرمان های نظام و کسب رضایتمندی عمومی مردم است که همه اینها در گرو عمل خالصانه و دقیق  به وظایف و مسئولیت ها تحقق می یابد.

مقام عالی قضایی استان پلیس خدمتگزار و شهروند قانونمدار را دو رکن اساسی در تثبیت آرامش در جامعه ذکر کرد و افزود: این دو مکمل همدیگر هستند و هر قدر این دو عامل از همبستگی بیشتری برخوردار باشد شاهد امنیت در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگ، اقتصادی و... غیره خواهیم بود.وی با تشریح شرایط حساس کنونی خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی می کند تا توطئه ها و هجمه های جدیدی بر علیه ملت ایران برپا دارد و بصیرت و آگاهی مردم ایران در کنار هوشیاری و دقت پلیس عامل بازدارنده و خنثی کننده نقش های شوم آنان در طول تاریخ پس از انقلاب  بوده است.

حجت الاسلام کثیرلو با یادآوری اینکه هر سال فراجا شهدای والا مقام بسیاری تقدیم نظام اسلامی و ملت شریف ایران می نماید، گفت: همه این شهدا در راه امنیت و آرامش مردم همه جان و وجود خود را در کف دست نهاده و شربت شهادت می نوشند که این عمل ارزشمند ایثار و فداکاری نیروی های متعهد و مؤمن را که همیشه تا پای جان در صحنه می باشند را نشان می دهد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: یکی از رسالت های اصلی و اساسی دستگاه قضایی مبارزه با فساد در حوزه های مختلف و برخورد با اخلالگران نظم و امنیت بوده است و این دو مجموعه در همکاری، هماهنگی، تعامل و هم افزایی روزافزون با یکدیگر با هرگونه هنجار شکنی و قانون شکنی مطابق با قانون به شدت برخورد می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار