در مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین پلیس و شرکت ملی پست مطرح شد؛

ضرورت هم‌افزایی متقابل به منظور اعتلاءبخشی و توسعه تعاملات/ تعامل شرکت ملی پست و پلیس برای تسهیل در خدمت‌رسانی

تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و شرکت ملی پست به منظور همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، علمی، آموزشی و پژوهشی مرتبط با نظم و امنیت جامعه امضاء شد.
کد خبر: ۶۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ - 12October 2023

ضرورت هم‌افزایی متقابل به منظور اعتلاءبخشی و توسعه تعاملات/ تعامل شرکت ملی پست و پلیس برای تسهیل در خدمت‌رسانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، همزمان با گرامی‌داشت هفته فراجا تفاهم نامه همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و شرکت ملی پست به منظور همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، علمی، آموزشی و پژوهشی مرتبط با نظم و امنیت در چارچوب قوانین و مقررات با حضور سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس و «محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و مدیر عامل شرکت پست امضاء شد.

تعامل و همکاری نظام‌مند در چارچوب وظایف و ماموریت‌های مشترک در حدود قوانین و مقررات، مشارکت و هم افزایی متقابل به منظور اعتلا بخشی و توسعه تعاملات فی مابین در راستای تقویت احساس امنیت و توسعه مبانی قانون پذیری و انضباط اجتماعی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

نقش شرکت پست در تسهیل خدمت رسانی

سردار منتظرالمهدی در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گفت: اعتماد عمومی وجه مشترک ماموریت‌های پلیس و شرکت پست است از آن جهت که مردم پلیس را پناهگاه خود می‌دانند و برای احقاق حق خود با اعتماد به پلیس، استمداد و طلب یاری می‌کنند از آن طرف هم با اعتماد به پست، روزانه کالا‌های با ارزش و گران قیمت توسط مردم برای جابه جایی در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد که این اعتماد سرمایه با ارزش است که باید آن را قدر بدانیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس همچنین از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری این وزارتخانه با مجموعه پلیس در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد و گفت: انصافا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای خدمت رسانی به مردم و زائران عزیز با اقداماتی که انجام داد ارائه خدمات را تسهیل کرد؛ امید است با امضای این تفاهم نامه شاهد انجام مطلوب ماموریت‌هایی که برعهده هر ۲ مجموعه قرار دارد، باشیم.

تبادل اطلاعات در حوزه‌های پژوهشی

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت پست نیز در این جلسه خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مجموعه پلیس و شرکت پست شد و تاکید کرد: در راستای بهبود وظایف محوله طرفین، ضرورت دارد که مجموعه عظیم انتظامی کشور موضوعات پژوهشی خود در حوزه‌های مختلف از جمله روش‌های کشف مواد مخدر، رصد و پیگیری مرسوله‌های مشکوک پستی، تولید محتوای مشترک و ... را در اختیار شرکت پست قرار دهد و در جهت تعاملات هر چه بیشتر و تبادل اطلاعات اقدامات جدی تری انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار