در بیانیه کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس آمد؛

«طوفان الاقصی» نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای همبستگی خود را با مردم فلسطین در عملیات حماسه‌آفرین «طوفان الاقصی» اعلام کردند.
کد خبر: ۶۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 12October 2023

«طوفان الاقصی» نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی، در بیانیه‌ای ضمن همبستگی با مردم فلسطین در عملیات حماسه‌آفرین «طوفان الاقصی»، این عملیات تاریخی را آغازگر تحولات بزرگ تاریخی دانست و تاکید کرد که «طوفان الاقصی» نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

متن بیانیه به این شرح است:

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ ( الصف / 4)

عملیات پیروزمندانه و غرورانگیز «طوفان الاقصی» مردم قهرمان و مقاوم فلسطین نویدبخش وعده الهی در مسیر تحقق عدالت و ریشه‌کنی ظلم و تسریع‌کننده‌ اضمحلال و نابودی این غده سرطانی و آغازگر تحولات بزرگ تاریخی خواهد بود. 

کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی، در راستای محکومیت هتک حرمت مکرر دژخیمان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان، ضمن اعلام همبستگی با رزمندگان عملیات ظفرمندانه طوفان الاقصی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، پیروزی‌های حماسه‌آفرین و شادی بخش حماس و رزمندگان محور مقاومت را به قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه‌ی مسلمانان جهان، بخصوص مجاهدان جبهه‌ی حق تبریک عرض می‌نماید.

کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی، همواره حامی مظلومان جهان و پشتیبان جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی بوده و عملیات ددمنشانه‌ی رژیم متجاوز اسرائیل در غزه را که منجر به شهادت صدها فلسطینی از جمله ده‌ها کودک و زن گردیده است را محکوم می‌نماید.

 در پایان نیز از امت اسلامی و آزادیخواهان جهان دعوت می‌نماید با قدرت و حفظ انسجام، حمایتگر و پشتیبان این عملیات و مردم شجاع فلسطین باشند تا به فضل الهی، آرمان مشروع فلسطین در آزادسازی کامل سرزمین‌های اشغالی و تشکیل دولت یکپارچه فلسطین به مرکزیت بیت‌المقدس تحقق یابد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار