در بازدید از نمایشگاه «در لباس سربازی» مطرح شد؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده است

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» با بیان اینکه دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده است، گفت: با وجود تمام لطمات جانی و مادی جنگ تحمیلی، ایران اسلامی به قدرتی برتر در منطقه و جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 12October 2023

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به همراه معاونان و مسئولان این نیرو از نمایشگاه «در لباس سربازی» فرمانده معظم کل قوا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در جریان این بازدید، با اشاره به بینش عمیق و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در دوران جنگ تحمیلی تاکنون در حوزه‌های مختلف سیاسی، نظامی و…، اظهار داشت: پیشرفت نیرو‌های مسلح به ویژه مجموعه پدافند هوایی مرهون تدابیر داهیانه و افق دید وسیع ایشان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس اکنون به جهاد مقدس تبدیل شده است، افزود: با وجود تمام لطمات جانی و مادی جنگ تحمیلی، ایران اسلامی به قدرتی برتر در منطقه و جهان تبدیل شده است. برگ برنده کشورمان در مقایسه با برخی کشور‌های بی‌ثبات منطقه یقیناً تأسی به بیانات ارزشمند و دلسوزی داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای سرافرازی و اقتدار میهن عزیرمان است.

وی خاطرنشان‌ کرد: امام خامنه‌ای عزیز دغدغه‌ای جز صلابت ایران و قدرت برتر بودن نظام اسلامی ندارند و یقیناً پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، سیاسی و… با تدابیر ارزشمند و برنامه‌های راهبردی ایشان حاصل شده است.

این نمایشگاه دائمی، روایت رهبر انقلاب از دوران جنگ تحمیلی است و بخش‌های منتشرنشده‌ای از اسنادِ اقدامات و مکاتبات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس و نیز بخش‌هایی از مأموریت‌ها و پشت صحنه فرماندهی نظامی ایشان در سال‌های جنگ تحمیلی را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار