مسئول انتشارات شهید «قاسم سلیمانی»:

ضرورت آشنایی دانش آموزان با کتاب‌های دوران دفاع مقدس/ وجه تمایز دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در تعدد ناشران و غرفه‌هاست

«رستمی» گفت: تفاوت دوازدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس و مقاومت با سایر نمایشگاه‌های برگزار شده، تعدد غرفه‌ها و حضور پایگاه‌های مقاومت و به نمایش گذاشتن محصولات اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۲۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 12October 2023

وجه تمایز دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در تعدد ناشران وغرفه‌هاست«حسین رستمی» مسئول انتشارات شهید «قاسم سلیمانی» با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس،‌ در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه در نمایشگاه‌های مختلف کتاب دفاع مقدس حضور داشته‌ام، اظهار داشت: تفاوت این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های برگزار شده تعدد غرفه‌ها و حضور پایگاه‌های مقاومت و به نمایش گذاشتن محصولات اقتصاد مقاومتی است‌.

رستمی در ادامه به حضور متعدد ناشران در این نمایشگاه پرداخت و یادآور شد: برگزاری چنین برنامه‌هایی به موضوع مهم تبلیغات برای ناشران کمک می‌کند و بهبود بخش بحث فرهنگی در جامعه است.

مسئول انتشارات شهید «قاسم سلیمانی» حضور دانش آموزان در این نمایشگاه را از دیگر موضوعات حائز اهمیت برشمرد و گفت: دانش آموزان با حضور در نمایشگاه با کتاب‌های مختلف دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

این مقام مسئول با عنوان اینکه لشکر «ثارالله» کرمان خاص بوده و در آن عارفان زیادی حضور داشته است، افزود: این موضوع به طوری است که حاج قاسم در خصوص آن می‌گوید این لشکر، دانشگاهی بود جامع‌تر از حوزه علمیه که افرادی همچون شهید «محمدحسین الهی» با اینکه سه سال در جبهه و دوران دفاع مقدس حضور داشت عارفی می‌شود که حاج قاسم سلیمانی وصیت کرد تا او را نزدیک آرامگاه او دفن کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: کتاب «حسین پسر غلامحسین» در خصوص زندگی اوست که نام کتاب توسط شهید سلیمانی قبل از شهادتشان نام گذاری شده است؛ چرا که این نام تکه کلام این شهید بزرگوار بود که در سخنرانی‌های به یادگار مانده از او نیز این تکه کلام را می‌شنوید.

رستمی با بیان خاطره‌ای در خصوص این شهید، یادآور شد: در زمان عملیات والفجر ۸ که یکی از عملیات‌های سخت آن دوران بود، حاج قاسم با توجه به عملیات قبل بسیار نگران بود، وقتی با ایشان این نگرانی را در میان می‌گذارد، او به حاج قاسم می‌گوید: ما در این عملیات پیروز می‌شویم، وقتی حاج قاسم از او می‌پرسد از کجا می‌دانی؟ می‌گوید این را حسین پسر غلامحسین می‌گوید و بعد از اصرار حاج قاسم سلیمانی او می‌گوید: این موضوع را حضرت زینب (س) به من فرموده‌اند که در این عملیات پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار