در همایش «شکوه وصل»؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان: هماهنگی و همراهی همه مراکز فرهنگی در مقابل دشمن ضروری است

حجت‌الاسلام «فوقی» با اشاره به ضرورت هماهنگی هیات‌های مذهبی، گفت: همه باید همه یک جبهه شویم و بدانیم که هماهنگی و همراهی همه مراکز فرهنگی در مقابل دشمن ضروری است.
کد خبر: ۶۲۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 12October 2023

هماهنگی و همراهی همه مراکز فرهنگی در مقابل دشمن ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «مهدی فوقی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان صبح امروز در همایش «شکوه وصل» گفت: امروز انقلاب اسلامی نیاز به سرباز دارد ولازم است برای نیل به این هدف هماهنگی و همراهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی گمان می‌کنند زمانی باید متحد شد که جنگی اتفاق افتاده باشد در حالی که این جنگ اتفاق افتاده است ولی نه از جنس سخت بلکه جنس جنگ نرم است.

حجت‌الاسلام فوقی اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است و اگر کسی می‌بیند که نمی‌تواند ادامه دهد باید جوان‌گرایی داشت راه را باز کند، البته در عین حال از نظرات بزرگان استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید همه را جمع کرد، زیرا دشمن ما همه در یک جبهه واحد سازماندهی شده‌اند‌ و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: فعالان فرهنگی در سطح شهرستان‌عا برای کارهای ناکرده در شهرستان‌ها تلاش کنید و بدانید که تمام امور ما را امام زمان (عج) نظاره می‌کند.

وی تاکید کرد: مسیر حاج قاسم سلیمانی، مهمترین رویکرد ما در فعالیت‌های فرهنگی است و باید با این رویکرد همه را در مسیر انقلاب اسلامی جمع و‌ متحد کرد.

وی با اشاره به نقش هیات‌های مذهبی در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دوران کرونا، گفت: امروز هم در مقابله با جنگ نرم با همان روحیه باید ایستاد و دشمن را زمین‌گیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار