امام جمعه پارس آباد:

رمز پیروزی مسلمانان وحدت و اتحاد است

حجت‌الاسلام «باقری بنابی»گفت: رمز پیروزی مسلمانان وحدت و اتحاد است که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.
کد خبر: ۶۲۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 13October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر باقری بنابی» امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و محکوم کردد رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار داشت: رمز پیروزی مسلمانان وحدت و اتحاد است.

وی گفت: وظیفه کل مسلمانان جهان این است در برابر یهود ایستادگی و آنان را نابود کنند چرا که یهود قبل از اسلام هم فساد می‌کرد.

امام‌جمعه پارس‌آباد به چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت : شدیدترین و بزرگترین دشمن اسلام یهود است و مسلمانان نباید اجازه بدهند یهود در آسایش زندگی کنند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: استکبار جهانی با ایجاد رژیم صهیونیستی در قلب بلاد اسلامی می‌خواهد علیه مسلمین دسیسه ایجاد کند و تمام امت اسلامی وظیفه دارند تا در واپسگیری بیت‌المقدس که قبله اول مسلمانان است، اقدام  کند 

رئیس شورا ی فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد گفت: رمز پیروزی مسلمانان بخصوص در بحث آزادی فلسطین وحدت و اتحاد است و انشاالله شاهد پیروزی فلسطین خواهیم بود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌خواهند بر جهان حکومت کنند بیان کرد: بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان جهان مثل ناموسی برای همه مسلمانان جهان است و حفظ آن حساسیت خیلی بالایی دارد و باید این مکان مقدس از وجود صهیونیست‌های غاصب پاک شود.

حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار همیشه درصدد سرکوبی مسلمانان جهان هستند که مردم غیور پارس‌آباد برای اعلان خشم و انزجار از عملکرد آنان و در حمایت از مبارزان فلسطین همزمان سراسر کشور راهپیمایی برگزار کردند.

امام جمعه پارس آباد به رعایت تقوا در خانواده پرداخت و ادامه داد: یکی دیگری از علل های که موجب افزایش طلاق در جامعه شود دخالت دیگران در زندگی مشترک زوجین می باشد.

وی گفت: هر دو طرف باید در زندگی مشترک رابطه بین خانواده را مدیریت کنند و از اشتراک گذاشتن مشکلات زندگی خود روی کنند.

امام جمعه پارس آباد از عدم رعایت تخصیص بودجه ورزش به شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت: باید عدالتی در تخصیص بودجه ورزشی  شهرستان‌های رعایت شود که در صورت عدم رعایت موجب نارضایتی ورزشکاران خواهد شد.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه در آینده با مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی مواجه خواهیم شد گفت: کشاورزان زمین‌های کشاورزی خود را به آبیاری نوین تجهیز کنند و مردم هم در مصرف آب صرف جویی کنند.

وی از استخدام های سفارشی و بی مورد در دو بنگاه اقتصادی انتقاد کرد و از مدیران کشت و صنعت دامپروری مغان و پارس خواست در استخدام  خود معیار و توانایی فرد را مورد سنجش قرار دهند و عدالت را در استخدام‌های خود رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار