امام جمعه اهواز:

نهادهای بین‌المللی چشم خود را در خصوص جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: نهادهای بین‌المللی چشم خود را در خصوص جنایات صهیونیست در فلسطین به ویژه در شکنجه و ظلم به زنان و کودکان بسته‌اند.
کد خبر: ۶۲۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 13October 2023

نهادهای بین‌المللی چشم خود را در خصوص جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» امام جمعه اهواز ظهر امروز در جمع نمازگزاران اهواز، مسجد الاقصی را متعلق به فلسطینیان دانست و اظهار داشت: فلسطینی‌ها همان افرادی هستند که از زمان حضرت سلیمان در آنجا ساکن هستند.

وی با یادآوری اینکه مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان بوده است، افزود: نهادهای بین‌المللی چشم خود را در خصوص جنایات صهیونیست در فلسطین به ویژه در شکنجه و ظلم به زنان و کودکان بسته‌اند.

امام جمعه اهواز در ادامه شکنجه‌های رژیم صهیونیستی را نمود بارز سقوط اخلاقی عنوان کرد و بیان داشت: حمایت از مردم‌ مظلوم فلسطین و دیگر نقاط دنیا تکلیف الهی است.

موسوی فرد با اشاره به ابعاد عملیات طوفان الاقصی گفت: در جریان حمله حماس، رزمندگان فلسطینی به زنان ظلم نکردند اما اسرائیل با ساخت سناریوهای ساختگی قصد مظلوم نمایی دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ابراز تأسف از اینکه برخی تحت تأثیر تبلیغات کاذب اسرائیل قرار گرفته‌اند، ادامه داد: دشمن سال‌هاست که منافع خود را از کشورهای منطقه کسب می‌کند.

امام جمعه اهواز به حمایت مؤثر از مردم فلسطین با ابزار رسانه تاکید کرد و متذکر شد: باید با استفاده از ابزار رسانه و به کار بستن تبلیغات صحیح، بتوانیم در جنگ رسانه‌ای نقشی را ایفا کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد افزود: مردم ایران برای پاک کردن اسرائیل از روی نقشه لحظه شماری می‌کنند و در صورت صلاحدید مقام‌ معظم رهبری رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت از روی نقشه جهان محو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک گردان تقویت شده از حزب الله، اسرائیل را بدبخت کرده است، گفت: اگر به سربازان ولایت اجازه داده شود، نابودی اسرائیل شتاب بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار