با حضور اصحاب رسانه برگزار شد؛

تشییع پیکر گوینده و گزارشگر پیشکسوت صدا و سیما در خوزستان

مراسم تشییع و خاکسپاری «حسین مقدم»، گوینده و گزارشگر پیشکسوت صدا و سیمای خوزستان و مجری برنامه طلاییه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 14October 2023

تشییع پیکر گوینده و گزارشگر پیشکسوت صدا و سیما در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع و خاکسپاری «حسین مقدم»، گوینده و گزارشگر پیشکسوت صدا و سیمای خوزستان و مجری برنامه طلاییه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در اهواز برگزار شد.

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه، جامعه هنری، کارکنان صدا و سیمای استان و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، پیکر «حسین مقدم» گوینده و گزارشگر پیشکسوت شبکه خوزستان و یادگار هشت سال دفاع مقدس در اهواز تشییع شد.

در این مراسم پیکر این پیشکسوت رسانه پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابوالحسن حسن زاده»، امام جمعه موقت اهواز از محل اداره کل صدا و سیمای استان خوزستان تشییع و در آرامستان بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

«حسین مقدم» گوینده، گزارشگر و تهیه کننده صدا و سیمای خوزستان و جانباز یادگار دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی به استخدام صدا و سیمای استان درآمد و به عنوان گزارشگر حماسه‌های به یاد ماندنی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را ثبت و روایت می‌کرد.

وی علاوه بر گویندگی، گزارشگری و تهیه کنندگی در صداوسیمای خوزستان، به عنوان مجری برنامه طلاییه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و گوینده خبر استان نیز فعالیت می‌کرد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با ارسال پیامی درگذشت این پیشکسوت رسانه و یادگار دوران دفاع مقدس را به جامعه خبری و رسانه ای استان تسلیت گفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها