دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با خانواده شهید «حسین رحمانی»

سرهنگ امیری‌مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با مادر شهید «حسین رحمانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۲۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 14October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به همراه کارکنان این اداره‌کل امروز (شنبه) در دیدار با مادر شهید «حسین رحمانی» اظهار داشت: شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال‌زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند.

وی افزود: بی‌شک اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نتیجه و ثمره خون شهدا و ایستادگی و صبر مادران آنان است، مادرانی که با تمامی عشق به فرزند، آنان را تقدیم راه خدا کرده و همچون حضرت زینب (س) بر شهادت فرزند خود صبر کرده و راه آنان را ادامه دادند.

«حسین رحمانی» دهم شهریور ۱۳۴۳ در روستای رحمت‌آباد از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد. سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در هشتم اردیبهشت ۱۳۶۳ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به دست، سر و پا، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای شهر قزوین واقع است.

در این دیدار سرهنگ «یوسف یعقوبی» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس قزوین، «رقیه رجبی» مسئول مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس استان و «علیرضا بابا» مدیر دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان تاکستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار