بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در محکومیت شهادت خبرنگاران فلسطینی؛

خبرنگاران با قلم و لنز دوربین‌شان مانع تحریف رویدادها و تاریخ هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در محکومیت شهادت خبرنگاران فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 14October 2023

خبرنگاران با قلم و لنز دوربین‌شان مانع تحریف رویدادها و تاریخ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسیاری از خبرنگاران با حس تعهد و وظیفه شناسی، قلم و لنز دوربین‌شان را به سلاح ایمان و عشق مجهز کردند و با شجاعت و ایثار هر چه تمام‌تر لحظات مقاومت و از جان گذشتگی مردم و رزمندگان اسلام را ثبت و به دنیا مخابره کردند و برای آگاهی رساندن و ثبت در حافظه تاریخ برای آیندگان به یادگار گذاشتند.

حمله خونخواران رژیم جعلی صهیونیستی در قتل عام ملت مظلوم فلسطین، لبنان و غزه و تخریب منازل و مراکز درمانی و قطع ملزومات حیاتی که چهره‌ای از رفتار وحشیانه این رژیم دارد را محکوم می‌کنیم. رژیم غاصب اسرائیل به منظور ایجاد مانع در  اطلاع‌رسانی از جنایت‌های خود، اقدام به شهادت رساندن خبرنگاران و تخریب مراکز رسانه‌ای کرده است.

آری، خبرنگاری، شور، شعور، بصیرت تحلیل و تشخیص حق از باطل می‌خواهد، از جان‌گذشتگی و ایثار و مقاومت می‌خواهد. امروز با در دست گرفتن و فعال نمودن رسانه‌ها به عنوان یکی از ابزار‌های مقابله با انواع جنگ افزار‌های نظامی و رسانه‌ای دشمن، برای حفظ و اشاعه آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقاومت رزمندگان اسلام در مناطق اشغالی در کنار یاران و همکاران خبرنگارمان در غزه و فلسطین اشغالی می‌مانیم تا در سایه اطلاع رسانی درست و به موقع چهره واقعی رژیم سفاک صهیونیستی را به جهانیان نمایان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار