در جلسه کارگروه ادبیات، اسناد و دانشنامه استان مازندران مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان مازندران تولید می‌شود

سرهنگ پاسدار «سلامی» از تولید بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 14October 2023

تولید بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در جلسه کارگروه ادبیات، اسناد و دانشنامه این اداره کل که با محوریت کتاب، مسائل مربوط به اسناد و دانشنامه استانی برگزار شد، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های استانی، دستگاه‌ها، نهاد‌ها و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها در پیشبرد اهداف و مأموریت‌ها تأکید کرد.

وی همچنین دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران را یک ظرفیت عظیم برشمرد و افزود: در سالجاری برای تولید بیش از یکصد عنوان کتاب هدفگذاری شده است.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، واحد ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ارزیابی عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در سال گذشته موفق به کسب عنوان دوم شد.

در پایان این جلسه لوح تقدیر با امضای سردار بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور توسط سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» به «سید محمد صادقی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل استان مازندران اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها