معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛

برپایی کارگاه‌های ارتقای سلامت روان برای دانشجویان

«مهدی رهبر» گفت: باتوجه‌به نیاز دانشجویان و دغدغه‌های موجود، کارگاه‌های متعددی در حوزه‌های ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت، کنترل هیجان و استرس، کارگاه مشکلات روان‌شناختی، پیشگیری از خودکشی برگزار شده است.
کد خبر: ۶۲۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 14October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مهدی رهبر» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به همراه «نقی دشتی»، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی این دانشگاه امروز (شنبه) با حضور در وزارت بهداشت، جلسه‌ای به‌منظور تبادل نظر و هم‌اندیشی با حضور رئیس اداره مشاوره وزارت بهداشت و کارشناسان این اداره و با محوریت بررسی فعالیت اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار کردند.

بررسی شاخص‌های ارزیابی، تبادل نظر در مورد ظرفیت‌ها و روش‌های ارتقای جایگاه اداره مشاوره و سلامت روان از جمله اساسی‌ترین محورهای موردبحث در این جلسه بود.

مهدی رهبر در این جلسه ضمن اشاره به فعالیت‌های مستمر صورت‌گرفته توسط اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، تصریح کرد: باتوجه‌به نیاز دانشجویان و دغدغه‌های موجود، کارگاه‌های متعددی در حوزه‌های ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت، کنترل هیجان و استرس، کارگاه مشکلات روان‌شناختی، پیشگیری از خودکشی و چند مورد کارگاه دیگر با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری، برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار