عضو فقهای شورای نگهبان:

عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را شکست

آیت‌الله «حسینی خراسانی» گفت: عملیات «طوفان الاقصی» باعث درهم شکستن هیمنه توهمی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و بی‌اعتباری گنبد آهنین و استحکامات نظامی اشغالگران و نیز سبب بی‌آبرویی حامیان اسرائیل شد.
کد خبر: ۶۲۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ - 14October 2023

عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را شکستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد حسینی‌ خراسانی» عضو فقهای شورای نگهبان در جلسه درس خارج فقه اظهار داشت: عملیات «طوفان الاقصی» باعث درهم شکستن هیمنه توهمی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و بی‌اعتباری گنبد آهنین و استحکامات نظامی اشغالگران و نیز سبب بی‌آبرویی حامیان اسرائیل شد.

وی در ادامه با اشاره به آیه «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ» گفت: حملات کوبنده، توفنده و پیروزمند عملیات طوفان‌ الاقصی توسط جوانان غیرتمند گروه حماس علیه غاصبان صهیونیستی، موجی از امیدواری و احساس پیروزی را در میان مسلمانان و دنیای مستضعفان پدید آورد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: حماس در این عملیات از موجودیت و تمامیت خود و از سرزمین، جان، مال و ناموسش دفاع جانانه کرد؛ دفاع در برابر متجاوز و اشغالگر یک حق مسلّم انسانی، قانونی و الهی است.

حسینی‌ خراسانی تصریح کرد: در جریان جنگ دفاعی حماس با اسرائیل توجه به سه نکته لازم است. اول آنکه اقدام عده‌ای مبنی بر درخواست خویشتن‌داری دو طرف بدون توجه و ذکر نام مظلوم و ظالم یک خطای راهبردی است و اگر از روی سیاست‌بازی و شیطنت و نقشه باشد، یک خیانت بزرگ به مظلوم و حمایت از ظلم و ظالم است.

وی بیان داشت: دومین نکته، نباید وانمود شود که تاکنون اسرائیل ظالم و کودک‌کش بوده و اینک حماس و فلسطینی‌ها ظالم و صهیونیست‌ها مظلوم واقع شده‌اند؛ این یک شیطنت از ناحیه حامیان رژیم غاصب صهیونیستی است. این یک دغل سیاسی و استفاده از سلاح عوام‌فریبانه مظلوم‌نمایی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این شیطنت تذکر و هشدار جدی دادند. مراقب باشیم که افکار عمومی را منحرف نکنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره سومین نکته هم گفت: دامن زدن به مسائل و اختلافات قومی و مذهبی که در راس آن بحث‌های شیعه و سنی است، یکی از اهداف مهم دشمنان امت اسلام است. طرح اختلافات مذهبی که کشته‌شدن و اشغال اراضی سنی‌ها چه ربطی به ما دارد؟ خواسته دشمن حامی غاصب است و خلاف روح اسلام، قرآن کریم، ادب و اخلاق، فرهنگ پیشوایان دین و رویه علمای برجسته شیعه در طول تاریخ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار