استاندار لرستان:

حوزه‌های علمیه بازوی کارآمد فرهنگی هستند

«زیویار» با تأکید بر افزایش فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزه‌های علمیه برای هر شهر یک بازوی کارآمد فرهنگی دینی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 14October 2023

 به گزارش دفاع‌پرسحوزه‌های علمیه بازوی کارآمد فرهنگی هستند از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز (شنبه) در جلسه هیات امناء مدرسه علمیه زینبیه خرم‌آباد، با تأکید بر اینکه فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران باید گسترش پیدا کند، اظهار  داشت: حوزه‌های علمیه برای هر شهر یک بازوی کارآمد فرهنگی- دینی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به نقش مهم طلاب خواهر در عرصه تبلیغ دینی بیان کرد: خواهران طلبه باید در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه نیز توانمند باشند و در این زمینه به‌منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه با ایجاد بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی رابطه بین حوزه و جامعه بیشتر شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شناسایی نیازهای فرهنگی روز جامعه برای شناساندن ارزش‌های اسلام و انقلاب به نسل جوان و نوجوان ضروری است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی طلاب همانند برگزاری اردوهای توأمان برای قشرهای مختلف جامعه از جمله این فعالیت‌هاست که می‌توان در راستای جهاد تبیین از آن بهره برد.

در این ابتدای جلسه مدیر مدرسه علمیه زینبیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور هیئت امناء به ارائه گزارشی از وضعیت این مدرسه پرداخت و در ادامه هر یک از اعضا به بیان نظرات و مطالبات خود از هیئت امناء پرداختند. همچنین در پایان جلسه حاضرین از کتابخانه حوزه علمیه زینبیه بازدیدی به عمل آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار