معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استاندار هرمزگان:

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در هرمزگان پرشور برگزار شود

«کامرانی» گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان علاوه بر مرکز استان در سراسر استان با برنامه ریزی منظم به صورت باشکوهی برگزار شود.
کد خبر: ۶۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 15October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در نشست هم اندیشی ستاد برگزاری راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین، اظهار داشت: طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم غاصب صهیونستی و استکبار جهانی را در جهان فروريخت.

وی افزود: دستگاه های گسترده و پیچیده امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که دارای جاسوسان بسیاری در غزه هستند اسیر ابتکار عمل رزمندگان فلسطینی در طوفان الاقصی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی در طول بیش از 70 سال حضور غاصبگرانه خود در فلسطین شنیع ترین جنایات ضد بشری را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داد و حوادث چند روز اخیر تاوان جنایاتی است که در اين مدت انجام داده است.

کامرانی تصریح کرد: اقدام تاریخی و بی نظیر گروه های مقاومت فلسطین نظیر حماس و جهاد اسلامی در اجرای نبرد طوفان الاقصی باعث تغییر معادلات و موازنه سیاسی و نظامی در خاورمیانه خواهد گردید

وی ابراز داشت: کلیه کشورهای اسلامی در شرایط کنونی ضروری است در کنار مردم بی پناه و مظلوم فلسطین که مورد اماج وحشیانه ترین حملات صهیونیست ها هستند قرار گیرند و حال امتحان بزرگی برای دولتهای اسلامی و آزاد جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اضافه کرد: ضروری است ابعاد مختلف کار بزرگ رزمندگان فلسطینی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح گردد و در این زمینه با فضا سازی رسانه های معاند جای ظالم و مظلوم عوض نشود.

کامرانی، با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 13 آیان و روز دانش آموز، عنوان کرد: راهپیمایی 13 آبان فرصت مغتنمی برای تبين جنايات آمریکا در جهان و کشورمان است.

وی گفت: 13 آبان فرصت مناسب دیگری برای آشنا ساختن نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با اهداف بزرگ و تمدن ساز انقلاب اسلامی و چپاول گری های استکبار جهانی و در راس ان آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، افزود: بهره گیری ار روش های جدید و نوین برای انتقال دستاورد های انقلاب به نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز ویژه ای است که ابعاد مختلف آن ضروری است برای نسل جوان تبیین شود.

کامرانی تصریح کرد: تولید محتوای غنی و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی به ویژه صداوسیما رسالت خطیری در صیانت و حفاظت از دستاورد های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان جامعه دارند.

وی گفت: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزاری کرسی های تبیینی و تاریخی در سطح دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت برای آشنایی ملموس آنها با دستاورد های انقلاب ضروری است.

کامرانی گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان علاوه بر مرکز استان در سراسر استان با برنامه ریزی منظم به صورت باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار