مدیر فن بازار منطقه‌ای کردستان:

عارضه یابی واحد‌های تولیدی اقدامی مناسب برای ارتقای اثر بخشی آن است

«رجبی» گفت: عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی اغلب به عنوان حساس‌ترین جزء استقرار یک طرح بهبود سازمان تلقی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 15October 2023

عارضه یابی واحد‌های تولیدی اقدامی مناسب برای ارتقای اثر بخشی آن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی رجبی» مدیر فن بازار منطقه‌ای کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی اغلب به عنوان حساس‌ترین جزء استقرار یک طرح بهبود سازمان تلقی می‌شود، اظهار داشت: عارضه‌یابی به موقع و صحیح این امکان را به مدیران می‌دهد که همواره از مشکلات و مسایل جاری مجموعه خود مطلع باشند و از بحرانی شدن آن جلوگیری کنند.

وی افزود: عارضه‌یابی، فرآیند تشریک مساعی بین تولیدکنندگان و مشاوران عارضه‌یابی به منظور جمع آوری اطلاعات مناسب و مربوط در مورد مشکلات اساسی واحد صنعتی و دلایل آن، تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده و نتیجه‌گیری از تحلیل‌های به عمل آمده و دسته‌بندی مشکلات در سطح‌های عمومی و تخصصی و ارائه پیشنهاداتی در راستای رفع مشکلات دسته‌بندی شده است.

مدیر فن بازار منطقه‌ای کردستان بیان کرد: دوره آموزشی عارضه‌یابی، به همت معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنایع کوچک و به منظور ارتقا دانش مشاوران و اعضای کلینیک کسب و کار در ۲۷ و ۲۸ مهر امسال برگزار می‌شود.

رجبی ادامه داد: این دوره آموزشی در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار واقع در شهرک صنعتی سنندج ۱ برگزار خواهد شد و مشاورانی که موفق به اخذ امتیاز لازم از آزمون پایانی شوند، مجوز انجام عارضه یابی و تعریف پروژهی بهبود واحد صنعتی را دریافت می‌کنند.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، ۷ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است. این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۵۰۰ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها