فرماندار ویژه سقز:

وضعیت برق واحد‌های تولیدی از دغدغه‌های دولت و صاحبان تولید است

«توان» وضعیت برق واحد‌های تولیدی را از دغدغه‌های دولت و از مطالبه‌های صاحبان تولید خواند و گفت: تسریع در اجرای طرح و همچنین مشارکت صاحبان زمین‌هایی که تیر‌های برق از مسیر زمین آن‌ها عبور می‌کند از موارد ضروری است.
کد خبر: ۶۲۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 15October 2023

وضعیت برق واحد‌های تولیدی از دغدغه‌های دولت و صاحبان تولید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «جعفر توان» فرماندار ویژه سقز در بازدید از ناحیه صنعتی صاحب و شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان بر تسریع در تکمیل زیرساخت این مکان‌های صنعتی تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش دیماند برق شهرک صنعتی از مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به سقز بود.

وی وضعیت برق واحد‌های تولیدی را از دغدغه‌های دولت و از مطالبه‌های صاحبان تولید خواند و بیان کرد: تسریع در اجرای طرح و همچنین مشارکت صاحبان زمین‌هایی که تیر‌های برق از مسیر زمین آن‌ها عبور می‌کند از موارد ضروری است که باید به آن پرداخته شود.

«حمیدرضا امانی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در این بازدید بیان داشت: اجرای شبکه فاضلاب برای ناحیه صنعتی صاحب با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظرگرفته شده ۳۵ میلیارد ریال آن برای ناحیه صنعتی تخصیص یافت که در بحث روشنایی معابر و آماده سازی فاز دوم هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در فاز اول ناحیه صنعتی صاحب ۲۴ قرار داد سرمایه گذاری منعقد که هشت واحد مشغول فعالیت هستند، یادآور شد: از ظرفیت قیر رایگان برای آماده سازی زیرساخت‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار