امام جمعه اسفراین:

ایجاد رونق و پیشرفت با همدلی و هم افزایی و روحیه جهادی امکان پذیر است

موسوی گفت: همه مسئولین و مردم استان خراسان شمالی باید با همدلی، هم افزایی و روحیه جهادی همچون دوران دفاع مقدس که کشور در جنگ و بحران بسر می‌برد، در جهت ایجاد رونق و پیشرفت در جای جای این استان تلاش کنند.
کد خبر: ۶۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 15October 2023

ایجاد رونق و پیشرفت با همدلی و هم افزایی و روحیه جهادی امکان پذیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، یادواره شهدای وحدت امروز (یکشنبه) به یاد و خاطره، سرداران شهید «نورعلی شوشتری» و «رجبعلی محمدزاده» و گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در مصلی اسفراین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: سرداران شهید «رجبعلی محمدزاده» و «نورعلی شوشتری» زحمات طاقت فرسایی برای ایجاد وحدت در منطقه سیستان و بلوچستان متحمل شدند تا اینکه جان عزیزشان را بر سر وحدت بین تشیع و تسنن فدا کردند. خدا را شاکریم که شهادت این دو شهید گرانقدر ثمر داد و ما در منطقه شاهد وحدت بسیار خوبی هستیم.

وی افزود: سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مهر سال ۱۳۹۱ موجبات برکات و تحولات اساسی در این استان شد. همه مسئولین و مردم شریف استان باید با همدلی، هم افزایی و روحیه جهادی همچون دوران دفاع مقدس که کشور در جنگ و بحران بسر می‌برد، در جهت ایجاد رونق و پیشرفت در جای جای این استان تلاش کنند.

در ادامه مراسم امام جمعه اسفراین حجت‌الاسلام «سید محمد موسوی» گفت: انتظار می‌رود مسئولان توجه ویژه‌ای به کمبودها، نواقص و آسیب‌ها داشته باشند و با  استفاده از تمام امکانات در جهت از بین بردن این آسیب‌ها اقدام کنند. انتظار مردم استان از دستگاه‌های نظارتی این است که با مؤلفه‌های قانونی به ارزیابی ادارت و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بپردازند تا مشخص شود تا چه اندازه‌ای در کاهش این کمبود و آسیب‌ها درست و موفق عمل کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها