در آئین کلنگ زنی عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در زیراب عنوان شد؛

استاندار مازندران: ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سوادکوه احداث می‌شود

«حسینی پور» گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سوادکوه تامین شده و در آینده نزدیک عملیات ساخت و ساز بقیه واحد‌ها نیز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 15October 2023

استاندار مازندران: ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سوادکوه احداث می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در شانزدهمین سفر شهرستانی‌اش که به مقصد سوادکوه انجام شد، در آئین کلنگ زنی عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در زیراب اظهار داشت: کل ظرفیت در نظر گرفته شده ساخت مسکن ملی در شهرستان سوادکوه باید با همکاری همه مسئولان مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: در شهرستان سوادکوه به دلیل کمبود زمین مقداری تاخیر برای آغاز مسکن ملی داشتیم که خوشبختانه چند قطعه زمین توسط راه و شهرسازی فراهم شد که ساخت مجتمع ۳۰ واحدی در یکی از این زمین‌ها آغاز شد.

استاندار مازندران ادامه داد: طبق آمار‌های موجود در حال حاضر زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سوادکوه تامین شده که در آینده نزدیک عملیات ساخت و ساز بقیه واحد‌ها نیز آغاز می‌شود.

حسینی پور خاطرنشان کرد: در مجموع ۴۵۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در سوادکوه داریم که برنامه این است همه ۴۵۰ متقاضی با تسهیلات مناسبی که بر تسهیلات قبلی اضافه شد بتوانند با این طرح صاحبخانه شوند.

استاندار مازندران با اشاره به فراهم بودن بهره‌مندی از تسهیلات نهضت ملی مسکن برای افراد متقاضی مسکن خودمالکی تصریح کرد: برای حمایت از مسکن خودمالکی و همچنین ظرفیتی که در مناطق بافت فرسوده شهرستان وجود دارد نیز برنامه‌ریزی کردیم. به همه عزیزانی که در بافت‌های فرسوده سکونت دارند و کسانی که خودمالکی را بر مجتمع‌های مسکونی ترجیح می‌دهند اطمینان می‌دهیم که دولت امتیازات خوبی برای این گروه نیز در نظر گرفته است.

حسینی‌پور اظهار کرد: زیباسازی و منظر شهر‌ها برای ما اهمیت دارد و این بافت‌های فرسوده باید حتما نوسازی شود. در این زمینه همه امکانات را در اختیار گذاشتیم که اتفاق مد نظر بیفتد و انتظار داریم مسئولان سوادکوه نیز با جدیت برای نوسازی بافت فرسوده در شهر‌ها و روستا‌ها تلاش کنند.

وی تاکید کرد: حتی یک مورد از سهمیه‌ای که برای این شهرستان در نظر گرفته شده نباید از دست برود و همه ۴۵۰ سهمیه نهضت ملی مسکن در سوادکوه باید در اختیار مردم و افراد واجد شرایط قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار